Sporten

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door poulie, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poulie

poulie Lid

6 nov 2008
    20
    0
    0
    ass.drogist
    leiden
    Ik vroeg mij af wanneer je weer kan gaan sporten na de bevalling?

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Meestal kun je na een week of zes weer rustig beginnen, alleen als je een KS hebt gehad moet je langer wachten dacht ik.

3. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Ik lees ook even mee.

Alleen heb ik nou net een keizersnede gehad en wanneer mag je dan weer beginnen?
    Ik wil namelijk toch wel graag proberen wat kilo's kwijt te raken aangezien ik echt heel veel was aangekomen.
    En heeft er iemand tips wat je het best kan doen?

4. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    tis voor mij nog lang niet zo ver, maar ik ben hier ook wel heel benieuwd naar.. ik kan niet wachten tot ik eindelijk weer op mn paarden kan stappen straks!

5. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik dacht dat je met een KS minimaal 3 maanden moet wachten. Waarom vraag je het niet even aan de verloskundige hier op het forum? Zij zal het beter weten.

6. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb ook een ks gehad maar mocht na de nacontrole (6,5 week na de bevalling) weer beginnen. Ik ben weer begonnen met fitness en de instructeur heeft een programma gemaakt waarbij uiteraard rekening wordt gehouden met de ks (wat toch een grote buikoperatie is). Dit gaat prima, ik heb nergens last van, behalve van een ondermaatste conditie. Alhowel: volgens de fittest is mijn conditie boven gemiddeld!
    Ik wil tot het eind van het jaar fitnessen, en daarna weer starten met groepslessen (bodycombat/bodypump) aangezien ik fitness echt té saai vind. Het afvallen gaat nog niet zo denderend, maar dat komt meer door het vele snoepen...

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    ik ben 5 weken na de bevalling weer begonnen met fitness, maar heb het wel heel rustig opgebouwd.

Deel Deze Pagina