Meestal kun je na een week of zes weer rustig beginnen, alleen als je een KS hebt gehad moet je langer wachten dacht ik.
Ik lees ook even mee. Alleen heb ik nou net een keizersnede gehad en wanneer mag je dan weer beginnen? Ik wil namelijk toch wel graag proberen wat kilo's kwijt te raken aangezien ik echt heel veel was aangekomen. En heeft er iemand tips wat je het best kan doen?
tis voor mij nog lang niet zo ver, maar ik ben hier ook wel heel benieuwd naar.. ik kan niet wachten tot ik eindelijk weer op mn paarden kan stappen straks!
Ik dacht dat je met een KS minimaal 3 maanden moet wachten. Waarom vraag je het niet even aan de verloskundige hier op het forum? Zij zal het beter weten.
Ik heb ook een ks gehad maar mocht na de nacontrole (6,5 week na de bevalling) weer beginnen. Ik ben weer begonnen met fitness en de instructeur heeft een programma gemaakt waarbij uiteraard rekening wordt gehouden met de ks (wat toch een grote buikoperatie is). Dit gaat prima, ik heb nergens last van, behalve van een ondermaatste conditie. Alhowel: volgens de fittest is mijn conditie boven gemiddeld! Ik wil tot het eind van het jaar fitnessen, en daarna weer starten met groepslessen (bodycombat/bodypump) aangezien ik fitness echt té saai vind. Het afvallen gaat nog niet zo denderend, maar dat komt meer door het vele snoepen...