Hoi meiden, Ik heb al zo'n 2,5 jaar een koperspiraal en had tot sinds kort echt nergens last van. Maar sinds zo'n 3 maanden bloed ik erg weinig tijdens mijn menstruatie. De eerste keer vond ik dat zo gek dat ik een zwangerschapstest gehaald heb voor de zekerheid. Ik was niet zwanger, dus geaccepteerd dat mijn lichaam gek deed 3 maanden verder wordt het nog gekker Ik was vorige week dus ongesteld en heb weer minder dan gewoonlijk gebloed. Na 7 dagen stopte dat beetje bloeden en 3 dagen later heb ik weer last van krampen en spotting Ik heb weer een test gedaan voor de zekerheid (negatief). Kan dit aan de koperspiraal liggen of doet mijn lichaam nou gewoon gek?? Geen idee of ik voor zoiets de ha nu al zou moeten bellen
Ik heb bij mijn koperspiraal dat ik rondom de eisprong soms een beetje roze of bruin slijm verlies, maar verder is het iedere maand ongeveer hetzelfde. Ik zou persoonlijk toch even langs de huisarts gaan, misschien speelt er nog iets anders mee?
Het is bij mij nog veel te vroeg voor een eisprong. Maar ook tijdens de ovulatie heb tor nu toe nergens last van gehad. Lijkt me sterk dat het iets met elkaar te maken zou hebben. Ik ga morgen de ha bellen. De krampen zijn net die van een heftige menstruatie en ik voel me totaal niet lekker. Weinig energie/kracht... spotting lijkt iig minder als gisteren
Volgens mij kan de koperspiraal bij gebrek aan hormonen geen invloed hebben op je cyclus an sich. Kan hij spotting veroorzaken. Meestal heb je echter last van méér bloedverlies bij een spiraal? Ben je 'm niet per ongeluk kwijtgeraakt? Is heel zeldzaam dat dat gebeurt maar het schijnt te kunnen, bijv als hij verzakt is... het klinkt namelijk enorm als mijn cyclus nadat het spiraaltje verwijderd was; nu heb ik ook een véél lichtere menstruatie.
Ik mag hopen van niet Heb nu een afspraak staan voor vrijdag... Hopelijk heb ik dan wat meer duidelijkheid
En heb je al meer duidelijkheid? Ik heb nml precies hetzelfde gehad, had de afgelopen 4 maanden heel weinig tot geen bloedverlies (alleen bij het afvegen) heb heel wat testen versleten, allemaal negatief. Werd er knettergek van, maakte me heel onzeker. Uiteindelijk heb ik de koperspiraal 3 weken terug verwijderd. Ik wacht vandaag of morgen op mn eerste nod. Dat spotting herken ik ook. Normaal begin ik met twee/drie dagen voor de menstruatie al met bruin bloed, nu zonder spiraal dus niet, heel fijn!
Nee nog niet. Ik had een afspraak bij de ha, maar werd ineens goed ziek dus die vervolgens afgezegd. Was toevallig morgen van plan weer te bellen voor een afspraak. Ik ben nu weer 'raar' ongesteld ik denk dat ik mijn spiraal ook laat verwijderen als dit aan blijft houden.. Zat jou spiraal verder gewoon goed op zijn plaats? Ik heb ook totaal geen last van krampen oid... Ben benieuwd naar je menstruatie nu je de spiraal hebt laten verwijderen.
Ooh vervelend...beterschap!! Heb je vandaag een afspraak kunnen maken? Door die onzekerheid heb ik m weggehaald, maar zag het eigenlijk ook gelijk als kans om voor een 2e te gaan. Verder was ik eigenlijk wel tevreden hoor, hij deed wat ie moest doen. De huisarts heeft 'm gewoon verwijderd zonder te kijken of die nog op z'n plek zat. Maar ik denk het wel, want kon nooit de touwtjes voelen. Ik wacht nog op mn menstruatie...had eigenlijk gisteren moeten komen...spannend.
Aangezien ik geen idee heb hoelang mijn menstruatie zal duren nu, moest ik bellen wanneer het over is. Waarschijnlijk/hopelijk kan ik volgende week langs. Vandaag overigens wel last van krampen en gewone bloedverlies. Niet zoals gewoonlijk, maar lijkt nu wel meer op een menstruatie iig Ml geeft ook aan dat als hij verwijdert moet worden wij voor een 2e gaan Bij mij heeft de gyn de touwtjes langer gehouden. Ze waren altijd goed zichtbaar en kon ze daarom ook altijd voelen... Geen idee wat het is dus. Om gek van te worden!
Fijn dat het meer op je gewone menstruatie lijkt. Ooh spannend voor een 2e Het is idd om gek van te worden. Ik wacht nog op mn menstruatie. Bij mij had ik enorm veel slijmverlies in het begin met lange touwtjes, vandaar daarna korter laten knippen. Ik heb 'm een jaar en een maand gehad. Hoelang heb jij 'm nu?
Voor jullie is het nog spanndender aangezien hij er bij jou al uit is duimen dat het straks snel raak mag zijn nu eerst nog die verdomde menstruatie afwachten... Een 2e heeft bij ons geen haast, maar als de spiraal eruit moet, ga ik niet voor een korte tijd een nieuwe laten zetten en zin in pil/ontpillen en ander gedoe hebben we ook niet Ik heb de mijne al zo'n 2,5 jaar. Vind de gedachte aan een 2e kindje (hoe ik die ook wil) nog erg spannend