Doorbraakbloeding duurt nu al een week

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Essje, 21 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hallo dames,
    Ik ben een half jaar gestopt geweest met de anticonceptie, gebruikte de nuvaring maar kreeg er ineens Doorbraakbloedingen van en bloedde dus om de twee weken. Heb toen eerst primolut voorgeschreven gekregen on de bloedingen te stoppen, maar had ontzettend last van de bijwerkingen en toen besloten te stoppen en condooms te gebruiken.
    Inmiddels dus een half jaar verder en vorige maand besloten weer te beginnen omdat manlief de condooms zat was en hij nog niet voor een kindje wil. Vorige maand ging goed maar deze maand helaas weer een doorbraakbloeding, nu ook maar meteen naar de HA gegaan om toch Maar over te gaan op de pil, moest deze ringcyclus nog afmaken en dan na stopweek beginnen met de pil. Maar de bloeding duur inmiddels al een week:( ik vroeg me af, kan ik niet beter gewoon stoppen met de ring en deze week dus m'n stopweek hebben en dan aan de pil beginnen of toch de cyclus afmaken? Word er een beetje moedeloos van:)

2. Sjamp

Sjamp Lid

30 jan 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    hoelang gebruik je de nuvaring nu ? zal waarschijnlijk te licht zijn als je steeds doorbraakbloedingen krijgt ?

ik ben midden in een pil strip gestopt en was 3 wken ongesteld. Heb de nuvaring nu sinds 4 dagen en dag 2 was te eindelijk over. Zou het echt afmaken de cyclus.. vervelend zeg.. welke pil krijg je dan ?

3. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Heb en nuvaring ruim 3 jaar zonder problemen gebruikt, begin dit jaar begonnen de Doorbraakbloedingen. Daarom uiteindelijk een half jaar gestopt en vorige maand weer begonnen:) heb nu de microgynon 20 voorgeschreven gekregen, ben jaren geleden overgegaan op de nuvaring omdat ik van de pil te veel last heb van de bijwerkingen. Maar helaas werkt de nuvaring niet meer voor mij dus nu toch maar weer de pil proberen:(

4. Sjamp

Sjamp Lid

30 jan 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    wat balen :( rothormonen ook bah!

Deel Deze Pagina