Hallo allemaal, Ik vroeg me af of er dames zijn die de pil ook lang hebben doorgeslikt, en erna zijn gestopt met kinderwens..Ik slik nu de pil al zeker 2.5 jaar door. Ik wil graag voor mn tweede kindje gaan, maar krijg nu al de horror gedachtes dat ik dalijk niet meer vruchtbaar ben of dat het allemaal heel lastig en moeilijk gaat zijn..Bij mn eerste kindje ben ik in mei gestopt en juli was ik zwanger, maar toen deed ik ook niet doorslikken..Volgens de artsen etc word je er niet onvruchtbaar door maar zijn er dames die het wel anders hebben ervaren? Ik wil in augustus stoppen met de pil ivm vakantie.
2x meteen zwanger na pilstop (die ik vaak ook door slikte).. niet meer gewoon ongesteld geweest. Voor deze zwangerschap duurde het wat langer, terwijl ik al 6 maand van anticonceptie af was.
hier vrij vaak langere periodes doorgeslikt ivm migraines. was in ronde 1 al zwanger. toen ik dat niet deed duurde het 8 maanden. dus dat zegt idd helemaal niets. je stopweek is alleen maar een ontrekkingsbloeding. maar de hormonen zitten wel al die tijd in je lichaam. eisprong heb je dus sowieso niet, al slik je hem niet steeds door.
okee dankjewel voor jullie reacties..stom dat ik daar nu al over kan stressen eigenlijk ook, maar toch zat ik ermee..hoop na de vakantie ervoor te gaan..me vorige zwangerschap was ik 23 nu ben ik ondertussen 30 dus was al gespannener als toen omdat ik ook niet jonger word..hoop dat alles meevalt.
Hou er rekening mee dat het sowieso soms wel een jaar duurt. Dat heeft niks met de pil te maken Succes! Hoop dat je snel zwanger bent!
Ik ook erg lang doorgeslikt en 15 jaar gebruikt.. 2e ronde meteen zwanger. Had dezelfde angst, maar hier gelukkig niets aan de hand. Veel succes en plezier