Mirena en positieve Etos early

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Maxy, 30 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxy

Maxy Lid

7 apr 2016
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    hoi dames,

Ik ben in mei moeder geworden van een prachtige dochter en in juli een spiraal laten zetten. Ging prima, maar 1 dag gevloeid. Ben ook nog niet ongi geweest geef bv en heb pcos dus is niet gek. Maar voel me "raar" ineens veel afscheiding, nat ondergoed(dit heb ik in mijn 2 zwangerschappen ook gehad) nu dacht ik voor de gemoedsrust te testen. Nu heb ik 2 hele vage lijntjes (binnen de tijd op de Etos early) nu wil ik niemand ongerust maken ( Mijn zwangerschap was verre van gemakkelijk, praat nog steeds met een psycholoog om het te verwerken) ik heb weleens eerder vals positief getest. Toen bleek ik pcos te hebben. Dik baarmoederslijmvlies zorgde voor dat mijn lichaam toen hcg ging aanmaken. Maar dat zou nu dus toch niet kunnen door de mirena? Ben onderweg naar mijn werk met ochtend urine in mijn tas(Haha) en ga straks een ander merk kopen. Had geen tijd vanmorgen. Ik zoek eigenlijk gewoon advies, ervaringen. Heb helaas geen foto's genomen... ben een beetje perplex... ik weet niet hoe ik mij moet voelen.

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Als het een vaag lijntje is, reageert het wellicht op eisprong. De natte afscheiding zou daar ook prima bij passen. Mirena onderdrukt deze namelijk bij veel vrouwen niet, ik werd gewoon iedere maand ongesteld met de mirena.
    De kans op zwangerschap is echt (heel) klein, maar als het zo is dan zou je (uiteraard) oplopende testen moeten krijgen...

Be Happy vindt dit leuk.
  3. Maxy

Maxy Lid

7 apr 2016
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank voor je reactie. Ik vermoed dat het idd mijn eisprong is. Heb namelijk net met ochtend urine nogmaals getest en deze was omowit.

Deel Deze Pagina