6 weken geleden ben ik bevallen van ons zoontje. We zijn compleet en ik heb daarom gisteren de pil opgehaald bij de apotheek. Ik ben nog niet ongesteld geweest en vraag me daarom even af wat wijsheid is? Nu gewoon starten of wachten tot ik ongesteld word en dan beginnen? Nu heb ik ook pcos (gehad?) en heb ik dus geen idee hoe lang het kan duren voordat mijn menstruatie doorbreekt. Alleen...... nu wil het net zo zijn dat ik gisteren vruchtbaar slijm had en ik dus misschien over twee weken wel ongesteld ga worden. Wat zouden jullie doen? Oh en... stel dat ik wacht tot ik ongesteld word, wanneer begin ik dan ook alweer met de pil? Het is ondertussen 4 jaar geleden dat ik voor het laatst aan de pil was dus heb geen idee meer hoe dit ook alweer zit. Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
Als jullie gezin compleet is zou ik wel condooms gebruiken tot je eerste menstruatie! Staat het niet in de bijsluiter wanneer je hem begint te slikken? Dacht op dag 1 van je menstruatie maar ik weet t niet zeker (toen was ik 14nen daarna 2x spiraaltje gehad). Of je nu al kan beginnen geen idee, zou gewoon even apotheek/huisarts bellen.
Op dag 1 vd bloeding beginnen met slikken. Hij is dan gelijk veilig. En tot die tijd ff niks doen.... of condoom gebruiken
Kan wel beginnen al. De apothekersassistente zei dat ik zelf mocht kiezen wanneer ik ga starten.. Dankjewel voor jullie antwoorden!
Weet dat je nog niet beschermd bent als je nu al start Dus tenzij je toch nog een wondertje erbij wilt zou je toch minimaal 1 maand beschermde sex moeten hebben.