Snel eisprong na vroege miskraam

Discussion in 'Zwanger worden' started by Marlee16, Sep 11, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marlee16

Marlee16 Actief lid

Mar 17, 2016
    473
    67
    28
    Hallo allemaal,

Ik ben maandag 29 augustus met bloeding naar het ziekenhuis geweest. Ik had daar al een negatieve test, maar wel nog een vruchtzak op de echo. Ik was toen rond de 5 weken zwanger. Het bloeden is toen doorgezet, vrijdag weer een echo en alles was al zo goed als weg. Maandag erop gestopt met bloeden. 5 september dus.
    Nu kreeg ik dinsdag/woensdag al weer gelijk witte vloed en ik heb ook echt het gevoel gehad dat mij eitje kwam, steekjes bij mijn eierstokken en nu ook richting lies.
    Op zich als het HCG maandag de 29ste al weg was, zou dit nu rond de 10de dag na mijn (beginnende) miskraam zijn geweest. Nu nog paar daagjes verder. Ik heb gehoord dat je eerste dag van je miskraam als begin van je cyclus mag tellen????Zou dit zo snel mijn eitje al kunnen zijn!????
    Ik wilde niks met het volgende eitje doen. Maar we konden het niet laten en ik voel me verder heel goed. Kan ik dan ook al gewoon weer zwanger zijn/(ge)worden??? Wie heeft hier ervaring mee? Zo snel al zwanger worden na een vroege miskraam???

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ja dat kan hoor! Ik heb hiervoor een miskraam met 6 weken gehad en je telt indd de 1e dag van je miskraam als begin weer van een nieuwe cyclus! Zo werd het bij mij tenminste uitgelegd😉! Ik had binnen 4 weken weer een positieve zwangerschapstest in handen en morgen alweer 26 weken zwanger! Dus het kan echt! Hoop voor je dat je weer snel zwanger ben!

3. Marlee16

Marlee16 Actief lid

Mar 17, 2016
    473
    67
    28
    Wauw binnen 4 weken geteld vanaf einde van de miskraam?

4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ja, ik ben zelfs met de 12 weken echo een week vooruit gezet! Leek mij onmogelijk maar hoe ze ook keek t was ech zo! Dus dat wil zeggen dat ik in 3,5 week weer zwanger was ;)!

5. Marlee16

Marlee16 Actief lid

Mar 17, 2016
    473
    67
    28
    Super nieuws zeg! En wat fijn dat het nu zo goed gaat!!😍
    Tegen mij zei de gyn dat ik mijn menstruatie weer pas met 4 tot 6 weken kon verwachten dus verwacht totaal geen eisprong nu!

6. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik was gelijk weer met ovulatietesten begonnen, k dacht zie wel wat er gebeurd;)! Ik had sneller een eisprong dan voor m'n miskraam:)! Hopen dat t bij jou ook zo mag zijn:)

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Ik lees even mee, ik heb ook een miskraam met 5 weken gehad vorige week, ik begin vandaag met ovulatietesten om te ontdekken hoe m'n cyclus zich herpakt

8. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    2 weken na mk had ik een eisprong en was weer zwanger. Helaas ook een mk geworden.

9. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik had 12 dagen na mijn miskraam weer een eisprong, maand later was ik blijvend zwanger

Share This Page