Hallo. Ik ben onlangs gestopt met de pil. 22 april eerste dag huidige cyclus, 26 april eerste echte stop dag. En vanaf dat moment snap ik niets meer van mijn lichaam. 6 mei bloeding gehad. Ik dacht, zou een ovulatiebloeding kunnen zijn. Toen op 13 en 14 mei wat minimaal bruinverlies. Ook wat kramp in onderbuik, dus dacht ongesteld te worden. Maar nee, er gebeurde niets. Nu vanochtend ben ik opeens bij afvegen een gigantische dikke witte prop slijm verloren. Geen idee wat dit is. Is dit normaal voor een eerste cyclus na de pil? Ben 11 jaar aan de pil geweest, en was ook pas 3/4 jaar ongesteld toen ik begon, dus geen idee wat normale cyclus/ongesteldheid is eigenlijk. Vooral die prop slijm maakt dat ik wil weten wat dit is. Ik wilde absoluut niet heel erg bezig zijn met zwanger worden. En nu ben ik er juist constant mee bezig, herken mn eigen lichaam niet meer...
Hoi! En welkom! Je lichaam kan idd vreemd doen na het stoppen met de pil. Heb het ook meegemaakt, allerlei symptomen... Je stelt je het meeste vragen over die slijmprop, dit wil gewoon zeggen, vruchtbaar! Althans, zo was het toch bij mij Groetjes en veel succes!