Hallo Hallo beste mense... Ik heb een probleem... Ik ben aan de pil (trinordiol) en slik ik naar mijn idee altijd goed in. Nou is het zo dat ik afgelopen weken me eigen zo raar voel. * zeer pijnlijke borsten, tepels, jeuk aan tepels * Misselijk, slecht kunnen eten * Janken om niks * raar gevoel in mn buik / strak gevoel * ongi gevoel gehad * veel uitlaatgassen ( onder en boven) * veel moete plasse Zou ik dan toch zwanger zijn??? maak me eigen daar best wel druk om.. en als ik in mn stop week ben, ben ik toch ongesteld. Nou heb ik mij laten vertellen dat als je de pil slikt altijd ongi wordt ook al ben je zwanger om dat het een " kunstmatige ongi" is... en kan ik dan toch een test doen? Help me a.u.b, zo vervelend !!! Groetjess alvast bedankt !
Hola, Je hebt je stopweek al gehad? Ik zou gewoon even een testje doen, zeker als je al zoveel 'klachten' hebt. Het kan zijn dat je pil niet zwaar genoeg is voor jou en dat je dus ondanks de pil toch nog vruchtbaar bent. Heb het bij een vriendin van me ook meegemaakt, was ook door de pil heen zwanger. Je stopweek is inderdaad een kunstmatige bloeding, ongesteldheid is het eigenlijk niet eens. Zo staat het ook in de beschrijving die bij je pil zit. Als de test negatief uitvalt en je vertrouwt het nog niet dan zou ik even contact opnemen met de huisarts. Ik heb even de bijsluiter opgezocht van de pil die je slikt http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h08514.pdf Het is inderdaad zoals ik al dacht een lichte pil. Hoe lang gebruik je hem al? Succes in ieder geval!
hoi je kan wel zwanger worden door de pil heen zie mijn banner maar haha ik heb geen bloeding gehad in de stop week zodoende heb ik een test gedaan maar ja ieder lichaam is anders
stop met je pil en test!!! Ga naar de kruidvat en haal daar een pakje met 2 testen voor euro...ben benieuwd!!!