hallo allemaal ik zit met het volgende: ik moest vanmiddag naar de gyn, voor controle van mijn spiraal, ik heb hem al zo'n 7mnd ongeveer, dit is mijn 3de spiraal de vorige 2 bleven niet mooi zitten. nu heb ik dus vanmiddag een echo gehad, en mijn spiraal zat supermooi, alleen zag hij dat er om de spiraal een soort van ballonetje zat (zoals een vruchtzakje met een vruchtje erin, alleen nu zat mijn spiraal erin) hij wou dus voor de zekerheid mij bloed onderzoeken, want het kon op een zwangerschap duiden. nu ben ik dus best zenuwachtig, want dit was wel het laatste wat we willen, we hebben al 2 gezonde kinderen, en willen er eigelijk geen 1 bij, maar kent iemand dit, of heeft iemand dit meegemaakt dat er dus wel een zwangerschap bleek te zijn. kan morgen pas tussen 15:30 en 16:00 uur bellen, en kan slecht tegen wachten
je hoort het weleens vaker , dat vrouwen toch zwanger worden terwijl ze een spiraaltje hebben ...........Maar of de spiraal dan in de vruchtzak zat dat weet ik niet .... spannend voor jullie meid !!
hoi hoi, ik heb dit eigenlijk nog nooit gehoord wel dat er vrouwen zijn die toch nog zwanger raken ondanks de spiraal wilde je in iedere geval sterkte wensen!
jeetje, wat gek... ben benieuwd en kan me voorstellen dat dit heel spannend voor je moet zijn...sterkte!
Ja, ik heb het wel eens gehoord. En vriendin van mijn moeder heeft dat 16 jaar geleden gehad. De spiraal zat uiteindelijk in de placenta toen ze was bevallen! Succes, als je niet goed kan wachter, waarom doe je dan niet alvast een testje??
mijn schoonmoeder heeft dit ook gehad met mijn vriend hi hi bleek ze ook zwanger te zijn plaats dat ze niet wilde succes
Hier ook zwanger met spiraal, is er inmiddels al uit. dat je spiraal in het vruchtzakje zit nooit van gehoord, lijkt me niet goed...maar aangezien je aangeeft absoluut geen 3e kind te willen lijkt dat me alleen maar "goed" dan?
Je kan inderdaad zwanger raken met een spiraal, dat zei afgelopen vrijdag mijn ha nog, had zo'n last van me buik dat hij ook een zwangerschapstest deed ( negatief ) maar als je spiraal zakt kan je dus zwanger worden..succes meid..ik zou gewoon een test kopen dan weet je het ook al.
ja hoor ,hier ook zwanger door spiraal heen. maar ik had hem al 4,5 jaar. maar jij niet zwanger door spiraal heen,doet het tenminste waarvoor het bedoeld is. groetjes diana