Sorry voor de vieze vraag, maar herkennen jullie dit? Knalgele afscheiding, af en toe zelfs een heel klein beetje oranje of bruin.. Wel echt verwaarloosbaar weinig bruin, maar wel veel afscheiding, dus erg geel. Is dat normaal? Verder geen klachten.
Ik had ook gele afscheiding was er bezorgd om maar het was onschuldig kwam door de hormonen, zolang het niet vies ruikt of er een abnormale kleur bij komt zoals groen of pijn/ jeuk aan je flamoes is het onschuldig als je echt zekerheid wilt kun je het beste even naar de dokter gaan. Ik denk niet dat het een schimmel infectie is, maar zo ja, dan moet die wel even behandeld worden. Gefeliciteerd trouwens
Hier aan merkte ik dat ik zwanger was al voor mijn nod...niet knal geel. Maar wel donkergeel zeg maar, ik heb het nu nog steeds, het neigt soms naar Bruinig en dat maakt me soms wel bang....maar ik geloof dat het erbij hoort...
Ja hoor... heb allerlei soorten afscheiding gehad en uiteindelijk uitgebreid getest ivm vroeggeboorte met 36 weken, maar heb geen infecties gehad tijdens mijn zwangerschap, dus het waren puur de hormonen, wat ik zelf ook altijd al dacht.
Hier ook al ruim tijd af en toe geel, beige, doorzichtig of wit. Allerlei kleuren en heel veel Hoor erbij.