Hoi Dames, Voel me ff ontzettend rot. Na de bevalling van de 2e, nu 9,5 md geleden, had ik urineverlies. Dit was na 3 mnd over gelukkig, met behulp van bekkenfysio. Af en toe had ik nog een terugslag, maar door oefenen ging het dan over. Bij mij was niet zozeer een zwakke bekkenbodem het probleem, maar een verkrampte. Dus vooral ontspannen is het advies. 1 mei heb ik een mirena laten plaatsen. Binnen 2 weken weer licht urineverlies. Dat werd alleen maar erger. Ook stemmingswisselingen. En steken in mijn buik. En dagelijks bloedverlies. Dinsdag heb ik hem laten verwijderen. Nu heb ik bloedverlies met stolsels en al. En continu urineverlies. Zijn er meer vrouwen die urineverlies hebben / hadden met een mirena? Ik hoor graag jullie reacties. Alvast dankjewel
Helaas geen reactie op mijn post. Wel fijn natuurlijk dat niet veel mensen zich in mijn klachten herkennen. Ik wilde laten weten dat het urineverlies gestopt is een paar dagen na het verwijderen van de Mirena. Zo'n vreemd voorwerp in je lijf kan dus allerlei klachtne geven, ook die niet op de bijsluiter staan.