HELP ben ik nu te laat...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlindertje13, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje13

9 nov 2008
    65
    0
    0
    hoi meiden
    We hebben 3 dagen geleden voor het laatst geklust en vanmorgen had ik doorzichtig rekbaar slijm Volgens mij banner ben ik over 5 dagen pas vruchtbaar
    Ben ik te vroeg vruchtbaar deze maand, dus korte cyclus of ben ik nog op tijd om te klussen
    Vriendlief komt vanavond pas thuis...

Kan iemand mij ajb helpen?
    Ik zit nu alleen maar te balen omdat ik bang ben dat ik te laat ben en dan weer een maand moet wachten...

2. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    normaal gesproken is het vruchtbaar slijm een teken dat de eisprong nadert.
    Dus heb je een goede kans dat je nog op tijd bent!
    Succes!

3. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

Denk dat je nog wel eens op tijd kan zijn. Ik had het ook op een morgen, geklust, en daarna ook nog twee dagen.En ik was zwanger.Dus denk dat rekbaar slijm juist een goed teken is ;).

4. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ja dat rekbaar slijm is juist een goed teken hoor...! Ik zou zeggen: ga ervoor! ;)

5. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Volgens je banner is over 5 dagen je eisprong, dus je vruchtbare dagen zitten ervoor. Succes!

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    gewoon lekker gaan klussen nu ;)

trouwens dat vruchtbaar slijm heb ik eigenlijk (bijna) niet :S ik heb wel wat meer wit verlies maar gewoon erg dun maar niet dat rekbaar slijm...
    Is dat dat je dat altijd moet hebben? of kan het ook gewoon wat dunner slijm zijn?

7. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb vruchtbaar slijm 3 tot 5 dagen voor mijn eisprong. De komende dagen gewoon doorklussen!

8. Vlindertje13

9 nov 2008
    65
    0
    0
    bedankt voor jullie reactie
    pff gelukkig Als vriendlief vanavond thuis komt sleur ik hem meteen naar boven haha Mijn hoop voor deze maand stijgt per bericht Hoop dat het raak is deze maand
    Ik vond het slijm nogal vroeg voor mijn cyclus maar zo te lezen ben ik nog wel op tijd...

9. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Klussen! 8)

10. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Ik denk dat je gewoon een korte cyclus hebt. Ik had ook enkele dagen vóór mijn ei, rekbaar slijm. Dan was dat bijna weg en dan kreeg ik een pos. ovu. test. Dus lekker klussen de komende dagen. Ik zou een week of anderhalf om de dag klussen! Succes!

11. Vlindertje13

9 nov 2008
    65
    0
    0
    weer een beetje stress...

Ik heb net onder de douche gevoeld en kan mijn baarmoeder niet meer voelen
    Is dit normaal of had ik nu moeten klussen wat niet kan want mijn vriend is er vanavond pas... Hmm

12. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

Ik ben geen deskundige hoor. maar vaak is het toch zo als je vruchtbaar bent dat de baarmoeder ook wat meer open staat? Dan zou het wel te verklaren zijn dat je hem niet kan voelen. Ik weet het niet hoor, maar dat denk ik ;)

13. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Ik heb nu 2x 3 dagen slijm gehad en op de laatste dag een pos ovutest en 's avonds middenpijn, de volgende dag neg ovutest en geen slijm meer.

14. Trees

Trees Niet meer actief

maak je geen zorgen hoor, als je vanavond en de komende dagen klust ben je echt nog wel op tijd. De baarmoedermethode werkt overigens alleen maar goed als je dit al enige tijd doet en daardoor vergelijkingsmateriaal hebt. Niet teveel stressen en maak er vanavond een gezellige avond van ;)

15. Vlindertje13

9 nov 2008
    65
    0
    0
    haha ik ga een leuk avondje tegemoet... Dank je wel!

Deel Deze Pagina