De titel zegt het al, nu ik bezig ben om zwanger te worden en maar al te graag wil testen op mn NOD (liefst ervoor al) vraag ik me af welke test goed is, zit er verschil in, wat zijn jullie ervaringen? Ik heb nu een paar keer die van het kv gebruikt, 2 voor iets van 10 euro en van de Action.
Dan eerder de kv 2 voor 5. Al komen daar de laatste tijd ook rare verhalen over voorbij. Ik zelf testte goed duidelijk positief met de midstream van zwanger en kids (online te bestellen). Wel pas na nod maar dat ligt aan mijn lichaam, niet aan de test. Action heb ik nog niet hoeven gebruiken dus dat weet ik niet. Heb wel voorbij zien komen dat die voorgedrukte streepjes hebben. Dus daar moet je dan weer rekening houden. En ze blijken niet zo gevoelig te zijn als de kv2v5. Als je maar NIET de predictor gaat halen want dat is volgens vele hier weggegooid geld.
Kijk mijn foto's van kruidvat 2 voor 10 ik test al weken zo en ik ben toch echt niet zwanger en ik doe die ook nooit meer Persoonlijk vind ik cb fijn de digitale vooral