Hoi allen, 38 dagen geleden is mijn mirena verwijderd, en daarna niks, tot nu toe dan. Voor mijn spiralen (dit is de tweede) was ik heel regelmatig, 28-29 dagen en ook na het verwijderen van mijn eerste spiraal was ik direct regelmatig en na 4 maanden zwanger. Ik had dit dus niet verwacht, maar verwacht dat ik wel redelijk vlot ongesteld zou worden en dat we konden gaan proberen om zwanger te worden. Iemand ook deze ervaring?
Meestal heb je snel na verwijderen van een mirena spiraal je eigen cyclus weer. Maar soms wordt je eigen cyclus door de mirena onderdrukt waardoor het wat langer kan duren. Bij 38 dagen nog geen zorgen.. wel een testje doen voor de zekerheid. Bij mij bleef mijn menstruatie helemaal uit (maanden), maar dat bleek een andere oorzaak te hebben (te hoog prolactine), maar daar zou ik maar niet vanuit gaan
Ik herken je verhaal moppiemuis! Bij de eerste keer van verwijderen spiraal na 38 dagen ongesteld en daarna cyclus van 28 dagen. Toen de eerste ronde in gegaan en gelijk zwanger. Nu voor tweede kindje. 5 dagen na verwijderen spiraal 4 dagen ongesteld en nu zit alweer op dag 31!!! Pff had ik ook even niet zien aankomen. Ik voel wel van alles, jij ook? Werd je wel nog ongesteld na verwijderen of gewoon niks? Laten we elkaar op de hoogte houden! Hopelijk komt het snel op gang x
Ik had geen mirena maar een koperspiraal en bij mij duurde het dik 2 maanden voor ik ongesteld werd. Heb veel testen gedaan maar uiteindelijk dus toch ongi geworden. Je cyclus wordt toch onderdrukt. Zou even een test doen maar als die negatief is dan heel veel geduld hebben.
Hoe is het nu moppiemuis? De mijne is er de 29e uit gegaan, anderhalve dag later kreeg ik een onttrekkingsbloeding en die is nu wel zo een beetje over. Ik ben benieuwd! Ik had nauwelijks bloedingen ermee dus ook geen idee hoe mijn cyclus in elkaar steekt haha.
Ik ben wel benieuwd naar jullie verhaal! Mijn spiraal is ee nu uit sinds 9 dec en ben helemaal niet ongesteld geworden... wel heftig pijn in mijn onderrug gehad voor paar dagen vorige weekend....
Hier ook nog steeds niks! 21 november verwijderd en elke x het idee gehad dat het ging komen, maar nog steeds niet ongesteld. Dit terwijl ik voor de mirena netjes een cyclus had van 29 dagen. Testje gedaan voor de zekerheid, maar negatief. Dus toch maar afwachten dan
Na het verwijderen van mij mirena heeft het drie maanden geduurt voordat ik weer gewoon ongesteld ben geworden. Al drie keer lopen zeuren bij mijn huisarts in de tussentijd, maar toen kwam het toch spontaan. Ik zou, als ik na 6 maanden nog niet ongesteld was geweest, doorgestuurd worden naar de gyn. Maar mijn ha was heel duidelijk, soms duurt het nu eenmaal even. Succes meiden. Probeer geduld te hebben en te wachten, hoewel ik weet dat dat zo vreselijk moeilijk is.