Na stoppen Diane 35 veel last van haaruitval

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Loulouxx, 19 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loulouxx

Loulouxx Actief lid

15 nov 2016
    102
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha meiden even een vraagje,
    In mei 2016 ben ik gestopt met de diane 35 pil. Na n maand begonnen de puistjes weer te komen en dat is nu wel weer minder geworden, behalve rond mn eisprong dan komt het weer erg terug vooral rond mn kin.
    Maar nu heb ik sinds augustus echt extreem veel haaruitval, nog nooit zo erg gehad. Ik heb dik haar dus ik heb nog genoeg maar begin het wel zat te worden. Overal vind ik haren iedere dag. Nu heb ik al wel vit B en C geprobeerd maar helpt niets.
    Ook las ik al op internet dat dit wel met hormonen kan maken want na je zwangerschap kan je ook last van veel haaruitval krijgen. Maar het duurt nu al 5 maanden. Heb iemand hier ervaring mee of weet een wondermiddel? 🙈😀

2. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Hoi ik heb helaas ook heel erg veel klachten gehad na het stoppen met de diane pil. Ook heel erg veel haaruitval. Ik had gewoon hele inhammen die misten bij mij ( net als bij kalende mannen )
    Ik ben hiervoor naar de huisarts gegaan maar die kon me helaas niet helpen. Ik heb er uiteindelijk 9 maanden last van gehad. Toen raakte ik zwanger en ging het weer beter.
    Mijn dochter is nu 10 maanden en wederom heb ik al weer maanden last van haaruitval.
    Het is vreselijk irritant, maar meer dan wat extra vitaminen tot je te nemen ( vit. B en biergist ) kun je helaas niet doen.

Deel Deze Pagina