Bandenpijn ook een mirena gerelateerde bijwerking?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Loeki82, 19 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    #1 Loeki82, 19 jan 2017
    Laatst bewerkt: 19 jan 2017
    Hallo dames,

Ik heb nu zo'n 3,5 jaar een mirena spiraal. In het begin was het even wennen (had allemaal klachten) maar het ging vrij snel daarna goed. Nergens last van en ik werd iedere maand wel 3 dagen ongesteld met helderrood bloed. Nu heb ik sinds mijn laatste menstruatie eind november last van bandenpijn. Schrok me rot en dacht dat ik zwanger was. Dat is niet het geval, maar heb nog steeds last van soort van bandenpijn, gevoelige pijnlijke borsten en het voelt verder aan alsof er een giga menstruatie op komst is maar er komt gewoon niks. Verder wel veel afscheiding. Ben eind december ook niet ongesteld geworden. Pas begin januari alleen wat roze afscheiding bij het afvegen, geen helderrood bloed zoals voorheen en dit duurde 2 dagen.

Nu gaat de spiraal van de zomer sowieso eruit daar wij in het najaar voor een 2e kind willen gaan, maar zit me af te vragen of de bandenpijn ook een bijwerking is wat door de mirena worden veroorzaakt. De rest is zo te lezen wel een bijwerking. Ik zit te denken om het eerder eruit te laten halen want ik heb het gevoel dat mijn hele hormoonhuishouding is ontregeld.

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina