hoeraa gevonden we hebben best last van verbale diarree he, zo lang geleden is die andere niet geopend
wat is er toch weinig leuks aan positiekleding.. allemaal van die hele drukke tunieks.. zodat je je helemaal mega voelt.. en als je keer wat leuks ziet.. is het meteen zo duur
Ik moet me nog in zwangerschapskleding gaan verdiepen! Pfff, vandaag wiebelige maag en licht in mijn hoofd (alsof er watten in zitten ipv hersenen). Maar goed, kwaal = kwaal, en dus goed.
Nou, hoe zeg je dat....beetje weeïg gevoel. Niet echt misselijk. Kan wel eten, hoef niet over te geven, maar heb dus absoluut geen zin in eten. Wiebelig dus. Snappie?
o zo wiebelig hehehehe zo snel als eerste 20 weken gingen, zo traag gaat de tijd nu.. en als nog 1 iemand een opmerking maakt over de grote van mijn buik, ga ik keihard gillen.. je krijgt gewoon de neiging om je constant te verontschuldigen dat je buik al groot is.. wat nergens op slaat.. maar ja
Kan me voorstellen dat dat irritant is. En jij heb nog een excuus, dat kan niet iedereen met een grote buik zeggen
Zo, ik ga eens douchen en iets nuttigs doen. Zoals een was in de masjien stoppen en vervolgens met een krantje buiten in het zonnetje zitten. Vanavond nog werken, dus nu maar kalm aan, zoals een vrouw in mijn positie betaamd
Goedemorgen dames, Ik heb het ook gevonden, dank je wel Lies. Lies, ga jij met je wiebelige maag maar lekker in het zonnetje zitten. Nog even genieten voor je weer moet werken. Nou, hier hebben we afgelopen dagen in ieder geval flink geklust. Misschien vandaag mijn eisprong, ik doe geen ovutesten. Dus ik ga er maar vanuit dat we goed zitten. Morgenochtend uitstrijkje, dus vanavond maar niet klussen. Dus we ploffen dan maar weer op het wachtbankje neer. Nu ga ik eerst even koffiedrinken in het zonnetje en Juarno lekker in de zandbak spelen, dus tot laters.
Ook ik heb hem gevonden Suus een Omotest, je kent je lijf idd heel erg goed...knuffie ! Lies alweer 8 weken 2 dagen, nog 5 dagen tot de echo ?? Limmeke op zoek naar leuke positiekleding, jeetje dat valt idd niet mee en nog steeds lekker saai in huize Limm...Ook jij een knuf En meiden ik hou Jeff niet tegen hoor, als hij denkt gelukkig wordt moet hij zeker gaan...(alhoewel ik het meisje nu al een stom wicht vindt met bepaalde opmerkingen maar ja de bril van Jeff is niet rose, die bril laat gewoon geen licht door )
Gevonden, dankzij Liesben Jammer Suus van de omotest maar je gevoel klopt dus toch. Koffie, tja die verliefdheid. Volgens mij zie je dan toch alleen maar de leuke en mooie dingen van elkaar. Hij wordt straks vast nog wel een keer wakker Liesben lekker in de tuin met wiebelige maag. Kun jij dan een beetje buiten zitten? Hier waait het als een idioot. Limmeke op zoek naar leuke positiekleding. Vind dat ze bij de Etam soms wel leuke betaalbare dingen hebben en anders inderdaad mp. Ik vanmorgen naar ha voor verwijzing voor een mammografie. In het kort even het waarom: 4 zussen van mijn mams hebben borstkanker gehad en nu is bij een nichtje, dochter van 1 van die 4 zussen, op 39-jarige leeftijd dus ook borstkanker geconstateerd. Er is al eens een erfelijkheids onderzoek gedaan maar mij is niet echt duidelijk geworden of het nu wel of niet erfelijk is. Ik heb ca. 8 jaar terug ook al eens een mammo laten maken (nadat zus nr 4 het kreeg) en gelukkig was het toen schoon. Ik hoop dat het dit keer ook zo is. Een van mijn zusjes mag morgen al en ik dinsdag a.s. Ik moet dan ook voor die hysteroscopie maar ik verwacht zelf dat ik die moet afzeggen omdat ik dan al mijn eisprong gehad heb. Oh, trouwens ook nog zo leuk. Belde hier het zkh om de hoek. Eerste mogelijkheid voor mammo pas op 14 juli. Zusje gebeld, zij gaat dus bij haar zkh om de hoek en daar kan ik dus a.s. dinsdag terecht. Soms snap ik het echt niet. Maar goed, heb dus weer iets waar ik me druk om kan maken.
gelukkig niet zon lange wachtlijst ladouce dan bij zusje om de hoek.. en hopen dan dat het dit keer weer allemaal goed schoon is.. wel goed dat je preventief laat controleren.. koffie: misschien gaat de liefde wel sneller over dan je denkt.. heb een vriend gehad die smoorverliefd werd op vrouw uit canada.. waren al verloofd voor ze elkaar ooit IRL gezien hadden.. 2 vakanties daar gehad en ooo wat was het geweldig.. en toen uitgezwaaid, want hij ging voorgoed.. nog geen jaar later was die weer terug.. vakanties en daadwerkelijk leven samen opbouwen is een wereld van verschil.. dus wie weet iedereen lekker in tuin en zonnetje... ik niet.. ik zit hier met schreeuwerd op schoot die weer zon iklaatmamanietlosplakdag heeft.
@Ladouce...wat goed dat je er even naar laat kijken.Raar dat verschil in wachttijden. @Limmeke....veel succes met je plakmonstertje Ik begrijp ineens waarom het elke keer mis gaat bij ons,maar het probleem is nu opgelost las ik : Ooievaar terug van weggeweest - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]
Zo even lekker naar mijn ouders op de camping, Heel snel even alles gelezen. Giegel, succes vandaag, Suus he bah omotest, maar scheelt dat je er niet echt verdrietig van wordt. Desmo, ik vind je erg stoer meid. (vond ik al maar nu helemaal.) Natas, ik hoop dat je lijf snel weer normaal doet. En Lies lekker zwanger wezen joepie! Limmeke, ik met stiekem wel een beetje lachen om jouw verhalen over je klussende man, ik zou er ook van balen hoor. Koffie, misschien is de lief van je zoon wel een erg leuke meid, Zweden is een prachtig land trouwens! Limmeke even kijen hoe ik zo'n link naar marktplaats fabriceer; Marktplaats.nl > noppies spijkerbroek mt L - Kleding | Dames - Positiekleding Ik weet niet wat je origineel vor maat hebt. Ik had ooit maat 42 en ben nu een maat 46 :x de broeken zijn allemaal lekker lang want ik ben 1.83 lang. Als je vragen hebt hoor ik het wel. Fijne dag iedereen en tot straks wellicht.
Dank je wel Lies, ik heb jullie ook weer gevonden. Ondertussen zit jij vast met je wiebelige maag in de zon hhahaha. Maar voor mij is er alweer ongemerkt een week voorbij gegaan en ben je 8 weken zwanger. Oh meis wat gaat het snel! Heb je het al tegen anderen mensen verteld (behalve je mams natuurlijk)? Suus toch een omotest, gadverdarrie :xIs toch ook best raar als je eerst een vaa streepje hebt? Limmeke heeft een plakkindje op schoot ... als we dichter bij elkaar woonden had ik haar met liefde even overgenomen hoor. Koffie lastige situatie met Jeff. Ik denk dat je als moeder hem maar gewoon zijn gang moet laten gaan en hem laten merken dat je het verdrietig vindt maar dat zijn geluk voor jou het belangrijkste is. Je kunt toch niet in de toekomst kijken en laat hem maar volwassen worden met alle ups en downs, hoe moeilijk dat ook is voor een moeder Hier is het vloeien nog steeds niet gestopt, ik neem aan dat het normaal is en zie het maar als een gewone menstruatie. Ik vloei normaal gesproken ook wel een weekje. Verder heb ik lang geslapen en voel me best redelijk. Ik merk dat ik afleiding nodig heb. Vandaag maar wat poetsen in huis en morgen weer een dagje werken.