Mirena eruit....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Blue Eyes, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

Hai Nijma, wanneer morgen mijn Mirena eruit gaat heb ik net als jij 7 jaar een mirena gehad. In de tussentijd ben ik nog wel ongi geweest, alelen veel minder dan ervoor. Ben benieuwd weer naar mijn cyclus. We zullen zien.
    Jammer dat je nog geen succes hebt met klussen! Succes deze periode. Wanneer is je NOD?

2. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    als ik het goed geteld heb zou ik de 22ste ongi moeten worden, hopen van niet :( heb vandaag toch een testje gedaan, ben er zo´n beetje verslaafd aan :) helaas negatief maar is ook wel erg vroeg
    maar het rotte is dat ik nooit wat voel, geen ei en geen ongi als die aankomt. nog geen één klein krampje of steekje. opzicht een zegen maar ook lastig. heb nooit ergens last van dus loop altijd al drie dagen van te voren met inlegkruisje rond.

ik hoop dat het morgen goed gaat, maar zal echt meevallen. erin vond ik echt vervelend en eruit heb ik bijna niet gemerkt

3. Celien

Celien Lid

7 aug 2010
    77
    26
    18
    Vrouw
    Nou de ongesteldheid is weer voorbij ! over een aantal daagjes weer klussen :D

@ nimja Ja echt fijn was het niet.. maar heb er nog een paar dagen last van gehad en toen was het voorbij.. Voor mij geen mirena meer hoor in de toekomst..
    @ blue eyes Hoe is het gegaan vandaag ???? Hoop voor je dat hij eruit is en dat je niet te veel last heb gehad :) Nu op naar de 1e ronde ! succes !!

4. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

JAAAAAAAAAAAAA het is gelukt! Binnen 5 minuten was ik weer aangekleed. Ging soepel en snel en de krampgevoelens die heel goed waren te dragen verdwenen binnen een uur.
    Nu mijn ongi afwachten en dan de cyclus, op naar mijn eerste ronde!
    Onwerkelijk gevoel nu hoor! :)

5. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    gelukkig :) is een fijn gevoel he dat ding eruit zeg maar. hoop dat je snel een regelmatige cyclus hebt!

ik heb over twee dagen mijn NOD......

6. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

Ja is echt een fijn gevoel dat die mirena eruit is. Weet niet of het psychisch is, maar voel me anders voor vorige week toen ie er nog in zat. Rustiger of zo, minder gejaagd. We zullen zien hoe lang dat blijft ;)

Bijna je NOD... spannend! Al nieuws onder de horizon?

7. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    hey meiden

ik heb ook een mirena spiraatje gehad. die is er al heel lang geleden uitgegaan. niet meteen zwanger geworden. maar toen we er echt voor gingen was ik wel meteen zwanger. heb nu een dochter van 1 jaar. en zit weer met een mirena spiraaltje.
    weet er eerlijk gezegt niet zo veel meer over.
    kreeg eigenlijk meteen een normale cyclus.

groetjes en succes met zwanger worden.
    annemarie

8. Celien

Celien Lid

7 aug 2010
    77
    26
    18
    Vrouw

Wat goed dat je mirena er zonder moeite uit is !!:D helmaal super dat je nu kan beginnen aan het zwanger worden !! heel veel succes meid ! :)

9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Hoi ik ben er hoor! Duurde ff, en ik kon het topic al bijna niet meer vinden, maar ik ben er :D. Mijn mirena is eruit gehaald op 26 april. Ik heb 3 menstruaties afgewacht, maar die waren alledrie al meteen weer precies 28 dagen ;)

10. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

Gezellig dat je er (weer) bent ;)
    ow wat super dat je gelijk zo regelmatig bent! Je zegt dat je nu 3 menstruaties hebt afgewacht... bedoel je dat je er nu écht voor gaat?

Liefs Blue Eyes

11. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    hey hier nog niets nieuws...geen ongi en geen positieve test..:(

misschien dat me cyclus aan het veranderen is?

maar voor mij mag nu wel wat gebeuren, als ik nu ongesteld word kan ik tenminste door met de volgende ronde...dit is ook niets.pff en dan ben ik pas 3 dagen later dan normaal. heb trouwens ook geen symptomen of zo , wel wat hartkloppingen haha maar dat zullen de zenuwen zijn;)

gr nijma

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    We zijn er afgelopen maand voor gegaan ja. Mijn NOD is 26 augustus aanstaande, maar ik had gisteren al een positieve test... Ik realiseer me hoeveel geluk wij hebben ik ben voor de derde keer bij de eerste poging direct zwanger!

13. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

Heuh echt waar?! Wat ongelofelijk zeg!! Oooh wat bijzonder om nu gelijk al zwanger te zijn!!! Gefeliciteerd :) Ik zag in je handtekening Joey staan, is dat je zoontje? En dan heb je nog een kindje?

14. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

He Nijma,
    zo wachten lijkt mij ook helemaal niet leuk nee! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! En die hartkloppingen... zullen idd de zenuwen wel zijn ;)

Liefs Blue Eyes

15. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

Hai meiden, ik heb een soort gelijk topic gevonden over de mirena en heb besloten om mij daarbij aan te sluiten. Veel verschillende ervaringen met mirena enz. dus leuk om te lezen. Je kan het vinden bij:

Kinderwens --> Anticonceptie --> 18/08 mirena eruit

Ik zie jullie daar weer, gezellig!

Deel Deze Pagina