@ stiefmam02: Ik ga vrijdag ook naar de gynaecoloog om hem te laten verwijderen. Ik hoop dat mijn klachten ook zullen verdwijnen. En dan moet ik nog gaan bedenken welk AC middel ik dan zal nemen. Voor altijd condooms zie ik niet zitten...
loezz, veel succes bij de gyne vrijdag! Mooi dat je deze week al terecht kan. Ik ben ook nog steeds erg blij dat ie eruit is, ook al was t in eerste instantie niet voor een kleine, maar die keuze kwam er wel snel achteraan. Ik heb m laten verwijderem ivm pijn die ik had en mn zeer lage libido. Sinds de mirena eruit is, is mn libido weer zo goed als vanouds en daar ben ik ontzettend blij mee!! Alleen is t nu erg frustrerend, omdat we een tijd niet konden/kunnen ivm de pijn die mn cyste die de mirena veroorzaakt had! Hehe, ik hoop dat jullie daar geen last van zullen hebben!
Oeh daar zeg je me wat haha. Ik hoop het ook niet nee. Dit zullen ze alleen maar zien met een echo zeker... En ik vrees dat ik die vrijdag niet krijg. Nou ja we zien wel. Misschien kaart ik het wel aan.
Oh balen dat het niet gelukt is bij de HA, bij mij lukte het bij de HA ook niet. Veel succes vrijdag!! Daar gaat het zeker lukken
oef bij mij is hij er vorige week uitgehaald door de gyn, aangezien de ha de draadjes niet kon vinden. nou de gyn kon hem dus ook niet vinden en aangezien ik meet een ks ben bevallen was mijn baarmoedermond zo klein dat ze die eerst heeft moeten openduwen. geen pretje, moest ook een uur op de afdeling wachten voor ik weer naar huis mocht! Hoop dat het meevalt bij je!
Vanwege problemen tijdens de stopweek heeft mijn huisarts geadviseerd de pil door te slikken, zijn de pillen beter op gefabriceerd dan voorheen....heb inmiddels besloten helemaal te stoppen met de pil, manlief laat dit jaar toch de boel "dichtknopen"
Zo, gister geweest. En hij is er uit! Ging erg goed en bijna niets gevoeld. Ze had eerst een echo gemaakt. Alles zag er goed uit. Ook erg leuke vrouw. Ze adviseerde me om een poos niets te doen en dan misschien een poosje de pil te gebruiken. En als dat me ook niet zind dan misschien weer een spiraal. Dus.... Al met al alles meegevallen en hopen dat mijn klachten verdwijnen
Effe update: ongeveer kleine week na verwijderen spiraal verloor ik veel bruine afscheiding, een week lang en 1 dag met bloed. Ben benieuwd of dit mijn menstruatie is geweest. Libido is nog nergens te vinden helaas en verder voel ik me best goed. Wel puistjes in mijn gezicht Dus hopelijk ga ik wat meer verschil/verbetering voelen...
Ik heb m'n mirena afgelopen vrijdag laten verwijderen. Stelde niks voor! Ik had gisteren ook ineens flink bloedverlies. Echt een fikse menstruatie leek het op. Ben zelfs in de pauze naar huis gegaan om te verschonen. Vandaag bijna niks meer. Ben meteen gestart met de microgynon 30 op advies van de ha.
Zit er ook sterk aan te denken om mijn Mirena te verwijderen. Heb de laatste tijd veel hoofdpijn,buikpijn en kan heel weinig hebben. Ook van de kinderen. Mijn libido ligt ook onder het vriespunt wat ook weer strubbelingen geeft in onze relatie. Ben er zo klaar mee maar twijfel nog over welke AC ik hier na ga gebruiken. Nog een vraagje,de gyn heeft de mirena geplaatst tijdens de controle 6weken na de bevalling. Nu sta ik daar niet meer onder behandeling volgens mij. Kan ik dan wel een afspraak maken voor het verwijderen of heb ik dan een verwijzing nodig? Ze heeft wel verteld dat ik altijd terug kan komen als er iets niet goed gaat maar of dat ook na een jaar nog kan?
Hier bijna 4 jaar spiraaltje en supeer tevreden zou het na een 2e bevalling zo opnieuw doen! Hopelijk zijn je klachten snel over! Ik ben door de pil mycrogenon 30 zwanger geraakt dus das al zeker geen ac wat ik ooit nog zou nemen! Maar hoogst wss wordt het dan gewoon steriliseren na een 2e! Succes
@ wendyw80 ik heb wel een verwijzijng gehad van de huisarts. Ik had het sowieso via huisarts gedaan. Ik weet niet of het invloed heeft op de vergoeding van je verzekering. Succes verder!!
Hey Wendy ik heb hetzelfde....veel hoofdpijn, melk uit mijn borsten, begin te katten ook tegen de kids en mijn humeur was altijd juist heelnrustig, positief en eigenlijk nooit chagrijnig! En twee keer werd ik echt niet goed het voelde of mijn bloeddruk helemaal wegviel vanaf mijn hoofd naar beneden.... Ik zit sterknte denken aan een koperspiraal...helemaal niks meer met hormonen wil ik! Heb begin april een afspraak staan met de gyn. Gewoon gebeld. Succes!
Heb net toch even de gyn gebeld en heb geen verwijzing nodig. Hier gaat de mirena er ook begin april uit. Nu nog even beslissen over wat ik hierna ga doen wat betreft de anticonceptie. Moet iets zijn met weinig hormonen in ieder geval. Neig steeds meer naar de Nuva ring maar twijfel nog over de prikpil.
Moeilijk he welk AC nu het beste is. Nu condooms maar misschien probeer ik 3 maanden de pil. En anders misschien een koperspiraaltje.