cyclus voor en na pil zelfde??

Discussion in 'Anticonceptie' started by ahaa, Feb 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ahaa

ahaa Lid

Feb 12, 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben na meer dan 10 jaar pilgebruik eindelijk gestopt.
    Voordat ik de pil ging gebruiken was mijn cyclus echt mega-nauwkeurig. Al vanaf mijn eerste menstruatie ook.

Nu vroeg ik me af of dit dan iets betekent voor de cyclus nu ik gestopt ben. Garanties zijn er nooit, maar hoe was het bij jullie?
    Is de kans groot dat mijn cyclus nu weer snel normaal gaat verlopen??

2. ikkeook

ikkeook Actief lid

Jan 12, 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Ik lees hier veel verschillende verhalen, bij de meeste duurt de eerste cyclus wel wat langer als normaal maar het verschilt heel erg per persoon mijn eerste cyclus was 45 dagen en heb toen ook geen rood bloed gehad alleen oud bruin bloed dus twijfel of ik wel een ei heb gehad,
    Ben wel opnieuw gaan tellen dus zit nu in ronde 2 hopelijk gaat het bij jou allemaal wat sneller

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik had voordat ik aan de pil ging een prachtige cyclus waar ik de klok gelijk op kon zetten. Na het stoppen was hier helaas nix meer van over, ik heb 8 jaar de pil geslikt.

Maar, ik heb ondertussen Hashimoto (trage schildklier) gekregen en daardoor kunnen je cyclussen ook erg onregelmatig worden. Dat was bij mij eigenlijk ook het enige symptoom van Hashimoto.

Ik hoop voor je dat je cyclus gauw weer terug is:)

4. singa

singa Niet meer actief

De eerste keer dat ik stopte met de pil heb ik direct een goede cyclus gekregen. Dit was na 10 jaar de pil slikken. Ik ben toen ook na 1 ronde zwanger geworden.
    Nu ben ik weer gestopt omdat de pil me niet langer beviel en ik tijdens de pil al onregelmatig ongesteld werd. Helaas is dat nu nog niet beter en ik heb deze keer maar 2 jaar de pil geslikt. Ben ook niet van de klachten af waardoor ik stopte.

5. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Hi, mijn cyclus voor de pil was eens in de twee à drie maanden. Mede daarom ook de pil gaan slikken. Eerste cyclus na de pil was 29 dagen. Nu de tweede cyclus moet ik nog afwachten.

Share This Page