Hallo allemaal! het is vandaag precies een week geleden dat ik mijn mirenaspiraal heb laten verwijderen. Tijdens de tijd dat ik een spiraal heb ben ik gewoon ongesteld geworden, maar ik heb niet precies bijgehouden wanneer dat nu voor het laatst was. Nu een week verder heb ik ontzettend last van rugpijn (onderin), buikkrampen en misselijkheid. Het lijkt wel alsof ik een soort van schijnzwanger ben ofzo! hebben jullie hier ook ervaringen mee? ik heb zelfs al een paar testen gedaan maar zwanger ben ik niet! Ook ben ik nog niet ongesteld geworden na de verwijdering. Hopelijk hebben jullie wat tips!
Heftige pms! Ik ben op een gegeven moment gaan zoeken voor de verschillen tussen prezwangerschap en pre menstruatie symptoms.. Pms en ja hoor dat was het! Je kunt het ook ontpillen noemen want dat was het voor mij in principe.. Doordat al die hormonen onderdrukt worden met anti conceptie.. Nu voel je ze ineens tien keer zo sterk! En aangezien je lichaam dan ook gaat werken om het klaar te maken om babies te baren want daar ben je mee bezig voelt dat zo enorm sterk! Ik dacht ook echt eerst woah ditis echt niet normaal stop die spiraal er terug in maar ben heel blij dattie eruit is nu!