hoi hoi, ik ben 3,5 mnd geleden bevallen van mijn 2e zoontje, en ben nu ondertussen voor de 2e x ongesteld. Bij deze 2e x ben ik op dag 1 met de pil begonnen, maar nu na 2 weken nog steeds bloedingen. Eerste dagen heel heftig, elke 2 u rennen naar de wc voor een nieuwe tampon....nu 1 volle tampon per dag zo ongeveer.... erg veel bloedverlies dus, en die pil doet zijn werk ook nog niet. maar ik heb ook Endometriose. Daardoor had ik voor mijn zwangerschap elke maand erge rugpijnen....Dus voor de endometriose zou het goed zijn als ik zo weinig mogelijk bloedingen heb tijdens een menstruatie..... dus ben benieuwd naar ervaringen van een hormoonspiraaltje??
Ik ben erg enthousiast over de mirena. Bijna niet meer ongesteld, terwijl het minder hormoon afgeeft dan de pil. Het plaatsen vond ik minder, maar daarna geen last meer, en nooit meer aan de pil denken. Ideaal dus.
Ik heb er eentje op zich wel te vreden maar mijn cyclus is heel kort altijd al geweest als ik geen pil slikte. en dat vind ik niet echt prettig ik word dan ongie duurt echt 8 dagen niet megaveel maar moet echt een tampon gebruiiken dan eindelijk niks en nog geen 3 weken later weer opnieuw. En als ik niet mesntrueer heb ik erge last van afscheiding tot ik weer ongie word echt heel irritant Ik heb m sinds aug ik denk erover om m te aten verwijderen en weer een pik te gaan slikken