Mirena is er uit :D

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door D83, 26 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O wat hoop ik me snel n ander mens te voelen
    Ene kant teleurgesteld want dit was de laatste poging op n anti conceptie
    Echt alles geprobeerd maar alles geeft me alleen maar en meer migraine en ook zonder is t drama
    Maar andere kant met nu opnieuw n kinderwens en de persoon die ik ben geworden in combinatie met m'n medicatie heel benieuwd naar wie ik ook al weer was zonder...
    Ik ben alleen maar moe, opgefokt, geïrriteerd, klap om t geringste uit elkaar en heb n libido van 0,0...

Wel heel jammer dat ik nu weer ongesteld ga worden maar met n beetje geluk mag ik snel zwanger worden, ben k t voorlopig ook niet en dan zien we over n tijdje wel weer verder :p

2. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    Hoi ik heb 3 spiraaltjes gehad
    Maar laatste is december verwijdert
    Bloede echt leeg wat niet hoort met spiraal
    Ook ik heb migraine met mirena hoefde ik niet te spugen jij nog wel?
    Nu is prikpil laten zetten beetje spijt van want vlak na zetten kwamen we er achter dat we toch graag nog een kindje willen maar ja nu moet prikpil uitwerken
    Voel me echt niet prettig met prikpil maar ja 2 weken leeglopen is ook niet prettig

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ellende he.. Ik had juist geen bloedverlies meer dat heeft wel een aantal maanden geduurd hoor, in t begin had ik m'n gewone normaal menstruatie zoals altijd, maar ik was/ben vreselijk moe, opgefokt, snel geïrriteerd, en m'n libido is ook flink gezakt
    Alles bij elkaar maakte t m'n migraine ook niet minder, was nog n laatste poging na alle anti conceptie te hebben gehad, zonder is ook n drama, maar goed nu richten we ons binnenkort op de derde en kom ik er met minder migraine doorheen als bij de tweede
    Hoop voor j dat de prikpil snel uitgewerkt, wat leuk dat jullie nog n kindje willen. Is dat de tweede?

4. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    Nee de derde :)
    Mijn libido is ook totaal weg zou dat door spiraal komen
    Maar moe en geïrriteerd en opgefokt zo herkenbaar pfff
    Ja migraine is tijdens zwangerschap lekker weg je zou voor altijd zwanger willen zijn he

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O leuk zeg zou voor ons dan ook de derde zijn!

Nou dat zou heel goed door t spiraal kunnen komen, heb veel ervaringen van vrouwen met de mirena vergeleken en zie dit regelmatig tot vaak terug.:

Nou bij mij werd de migraine er t eerste en t tweede semester juist erger op in m'n tweede zwangerschap
    Hoop egt met heel m'n hart en alles wat ik heb dat dat nu niet t geval zal worden want heb er nu twee rondlopen

6. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    groen licht gekregen van gynaecoloog
    Zag er allemaal rustig uit gelukkig
    Nu de prikpil uit laten werken en dan kijken wat er gebeurd
    Daarna gaan we op zoek naar voorbehoedsmiddel wat menstruatie helemaal weghaalt om alle menstruele klachten wegneemt
    Ja leuk beide voor een derde

Vervelend dat je migraine erger wordt tijdens zwangerschap bij mij is het hormoon gebonden

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zag j verzoekje, heb m geaccepteerd :)

Gefeliciteerd! Hopelijk is de prikpil snel uitgewerkt.
    Ik zit inmiddels op t wachtbankje
    Ei is langsgekomen vd week :)

Bij mij is de migraine ook Vnml hormoongerelateerd
    Maar heb jij dan geen last van de hormonen tijdens een zwangerschap?
    Hoop zo dat als ik weer zwanger wordt ik er dan minder tot geen last van heb.. Lijkt me zo zwaar nu met twee kindjes die rond lopen

8. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    Ook wat spannend zeg
    Heb bij beide zwangerschappen geen migraine gehad
    Maar zogauw ze eruit zijn is het weer terug
    Maar heb geen klachtenvrije zwangerschappen gehad
    Laatste liep ik zelfs bij cardioloog had hartkloppingen net of ik hele flat opgelopen was maar stond nog maar onder aan de trap was best zwaar ben benieuwd hoe lang het gaat duren en hoe het deze keer zal zijn
    Volgens arts 11 maart uitgewerkt mogelijk nog 1 week verder zei hij
    Was blij dat ik prikpil niet hoefde stonden 3 man om heen sta je daar met je blote billen bah
    Ik heb wel veel geluk deze keer als het gaat lukken ik woon pal naast school en daarnaast is de boni in een nieuwbouwwijk dat scheelt wel als je zwanger bent

Deel Deze Pagina