O wat hoop ik me snel n ander mens te voelen Ene kant teleurgesteld want dit was de laatste poging op n anti conceptie Echt alles geprobeerd maar alles geeft me alleen maar en meer migraine en ook zonder is t drama Maar andere kant met nu opnieuw n kinderwens en de persoon die ik ben geworden in combinatie met m'n medicatie heel benieuwd naar wie ik ook al weer was zonder... Ik ben alleen maar moe, opgefokt, geïrriteerd, klap om t geringste uit elkaar en heb n libido van 0,0... Wel heel jammer dat ik nu weer ongesteld ga worden maar met n beetje geluk mag ik snel zwanger worden, ben k t voorlopig ook niet en dan zien we over n tijdje wel weer verder
Hoi ik heb 3 spiraaltjes gehad Maar laatste is december verwijdert Bloede echt leeg wat niet hoort met spiraal Ook ik heb migraine met mirena hoefde ik niet te spugen jij nog wel? Nu is prikpil laten zetten beetje spijt van want vlak na zetten kwamen we er achter dat we toch graag nog een kindje willen maar ja nu moet prikpil uitwerken Voel me echt niet prettig met prikpil maar ja 2 weken leeglopen is ook niet prettig
Ellende he.. Ik had juist geen bloedverlies meer dat heeft wel een aantal maanden geduurd hoor, in t begin had ik m'n gewone normaal menstruatie zoals altijd, maar ik was/ben vreselijk moe, opgefokt, snel geïrriteerd, en m'n libido is ook flink gezakt Alles bij elkaar maakte t m'n migraine ook niet minder, was nog n laatste poging na alle anti conceptie te hebben gehad, zonder is ook n drama, maar goed nu richten we ons binnenkort op de derde en kom ik er met minder migraine doorheen als bij de tweede Hoop voor j dat de prikpil snel uitgewerkt, wat leuk dat jullie nog n kindje willen. Is dat de tweede?
Nee de derde Mijn libido is ook totaal weg zou dat door spiraal komen Maar moe en geïrriteerd en opgefokt zo herkenbaar pfff Ja migraine is tijdens zwangerschap lekker weg je zou voor altijd zwanger willen zijn he
O leuk zeg zou voor ons dan ook de derde zijn! Nou dat zou heel goed door t spiraal kunnen komen, heb veel ervaringen van vrouwen met de mirena vergeleken en zie dit regelmatig tot vaak terug.: Nou bij mij werd de migraine er t eerste en t tweede semester juist erger op in m'n tweede zwangerschap Hoop egt met heel m'n hart en alles wat ik heb dat dat nu niet t geval zal worden want heb er nu twee rondlopen
groen licht gekregen van gynaecoloog Zag er allemaal rustig uit gelukkig Nu de prikpil uit laten werken en dan kijken wat er gebeurd Daarna gaan we op zoek naar voorbehoedsmiddel wat menstruatie helemaal weghaalt om alle menstruele klachten wegneemt Ja leuk beide voor een derde Vervelend dat je migraine erger wordt tijdens zwangerschap bij mij is het hormoon gebonden
Zag j verzoekje, heb m geaccepteerd Gefeliciteerd! Hopelijk is de prikpil snel uitgewerkt. Ik zit inmiddels op t wachtbankje Ei is langsgekomen vd week Bij mij is de migraine ook Vnml hormoongerelateerd Maar heb jij dan geen last van de hormonen tijdens een zwangerschap? Hoop zo dat als ik weer zwanger wordt ik er dan minder tot geen last van heb.. Lijkt me zo zwaar nu met twee kindjes die rond lopen
Ook wat spannend zeg Heb bij beide zwangerschappen geen migraine gehad Maar zogauw ze eruit zijn is het weer terug Maar heb geen klachtenvrije zwangerschappen gehad Laatste liep ik zelfs bij cardioloog had hartkloppingen net of ik hele flat opgelopen was maar stond nog maar onder aan de trap was best zwaar ben benieuwd hoe lang het gaat duren en hoe het deze keer zal zijn Volgens arts 11 maart uitgewerkt mogelijk nog 1 week verder zei hij Was blij dat ik prikpil niet hoefde stonden 3 man om heen sta je daar met je blote billen bah Ik heb wel veel geluk deze keer als het gaat lukken ik woon pal naast school en daarnaast is de boni in een nieuwbouwwijk dat scheelt wel als je zwanger bent