Ervaring gevraagd met mirena na 4 mnd

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Scorpion, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik heb vanaf 23-11 de mirena.
    Ik had had al bekkeninstabiliteit maar sinds de spiraal word t erger.
    De gynaecoloog heeft ook een cyste gevonden maar deze is de grote van een eitje en kan ook misschien zelfs een eisprong zijn die er gewoon heel lang over doet.
    Ik veel pijn in me onderlig, vage steken in me buik en soms zelfs zo erg dat ik er van moet huilen. En dan ligt mijn pijngrens toch wel hoog.

De HA en dr gynaecoloog zeggen dat je lichaam 6 maanden nodig heeft om tot zichzelf te komen. Ik verlies echter nog steeds bruin en word gek van de pijn.
    Zijn er meiden die dit ook hadden waarbij t echt na 6 maanden wegtrekt of hou ik nou mezelf voor de gek en kan ik dat ding beter al laten verwijderen?

2. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    ik heb nu terug 6 maanden de mirena en nog altijd pijn. wel geen bloedverlies meer

3. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik heb hem laten verwijderen. Was allergisch voor progesteron. Binnen een uur voelde ik me weer goed.

En ik heb daarna nog nooit zoveel slijm verloren iets wat onmogelijk moet zijn. Echt veilig was hij dus niet bij mij

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik heb hem ook laten verwijderen. Ben tijdens de mirena van cup b naar d gegaan. Had 3 wkn per maand extreem opgezette borsten en buik en bleef bruin bloedverlies houden. Nadat ik hem heb laten verwijderen werden de klachten meteen minder, alleen mijn cup maat is het zelfde gebleven.

5. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Oei hoe ik het zo hoor kan ik heb denk heb best ze ook laten verwijdere. Vind het alleen datk dan zot veel geld heb uitgegeven.

Wat hebben jullie nu dan? Want voor een 2 de kindje is het nog iets te vroeg

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Pil.

Deel Deze Pagina