dames ik zit met een probleem wij hebben net besloten om niet voor een volgend kindje te gaan maar ben eind mei ongi geweest althans dat dacht ik ben er nu niet meer zo zeker van aangezien het maar net 1 dag helder rood verlies was ben het normaal gezien toch wel wat langer minstens 2 a 3 dagen toch ben ik na die ongesteld heid die dinsdag(was in pinksterweekend ongi geworden) erop de pil gaan halen en ben ik gelijk begonnen ermee ook microgynon 30 volgens de arts zou de pil nog niet veilig zijn aangezien ik op de eerste dag van de menstruatie moest beginnen nu zit ik op nog 10 dagen de pil en heb heel veel witverlies echt veel normal heb ik het weinig tot helemaal niet al een paar dagen erg veel last van lage rugpijn zo erg dat ik bijna niet mijn bed uit kan zonder hulp erge hoofdpijn gehad een paar dagen terug ik weet het niet meer een kindje zou ondanks onze beslissing wel gewoon welkom zijn maar ik weet dus niet of ik al zwanger was voor ik aan de pil begon tijdens de pil lijkt me namelijk sterk we hebben enkel voor de vruchtbare dagen seks gehad niet tijdens en kan die pil dan geen kwaad voor een eventueel kindje help please
Ik had in dat andere topic gereageerd, maar zie dat je ook eentje geopend hebt. Heb je inmiddels al een test gedaan? Ik heb vanmiddag een duopack bij Kruidvat gehaald, dus morgenochtend ga ik testen. Het is dan 12 dagen na mijn vermoedelijke eisprong, dus mocht ik zwanger zijn dan moet er waarschijnlijk wel een licht streepje komen, dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook al 2 dagen voor NOD.
nee heb nog geen test gedaan ik wacht nog effe af ik heb vandaag mijn laatste pil geslikt dus effe afwachten of ik ongi word word ik het niet dan doe ik een test