@ Kuki Ja je hebt gelijk. Ik heb gebeld en de assistente vertelde precies hetzelfde als jij. Ik moest maar es voelen of ik de draadjes nog kon voelen als ik die echt niet kan vinden dan moet ik even langs komen. Ondertussen ben ik al ruim een week in de weer met inlegkruisjes. Gaat dat gevloei een keer over?
Ja, dat gaat over. Ik had het in het begin ook! Toen vond ik het eerst wat vervelend, maar al heel snel bleek dat ik steeds minder ongi had dus ik was zeer gelukkig ermee!
Ik heb na het plaatsen nauwelijks gevloeid. Na 2 weken begon het en heeft het denk ik zo'n 4 tot 6 weken geduurd. Pfff ene keer heftiger dan de andere. Nu is het eindelijk echt even over(gelukkig!!)
Ik ben werkelijk geen dag ongesteld geweest met Mirena. En ik ben het netjes meteen weer geworden toen hij eruit ging, terwijl ik zulke horror verhalen had gehoord. Blijkbaar is het een goed anticonceptiemiddel voor mij. Ik haatte de pil, werd er onwijs hormonaal en kattig van, dus gelukkig
Ik had m'n zoontje mee want ik had geen oppas Ik vond het geen pijn doen, maar ik vond het niet fijn, het voelde heel raar, vooral de klem op de baarmoedermond. De huisarts zei dat het als een sterke wee kon voelen dus ik had echt zo iets van OH NEE, toen zei hij klaar, en dacht ik uh was dat alles? Ik heb een beetje buikpijn gehad, en ben nog 3 keer ongesteld geworden (heel weinig), laatste keer was 5 weken geleden dus misschien wordt ik het nu niet meer. Over het algemeen ben ik heel erg blij met mijn spiraaltje. Ik heb nu wel steeds pijn in mn onderbuik maar ik heb nu ook blaasontsteking, de huisarts denkt dat het daar van komt, dus ik heb nu een kuur, kijken of het overgaat.