Mirena laten plaatsen - beetje eng...tips?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Mirella28, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @ Kuki

Ja je hebt gelijk. Ik heb gebeld en de assistente vertelde precies hetzelfde als jij. Ik moest maar es voelen of ik de draadjes nog kon voelen als ik die echt niet kan vinden dan moet ik even langs komen.

Ondertussen ben ik al ruim een week in de weer met inlegkruisjes. Gaat dat gevloei een keer over?

2. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ja, dat gaat over. Ik had het in het begin ook! Toen vond ik het eerst wat vervelend, maar al heel snel bleek dat ik steeds minder ongi had dus ik was zeer gelukkig ermee!

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb na het plaatsen nauwelijks gevloeid. Na 2 weken begon het en heeft het denk ik zo'n 4 tot 6 weken geduurd. Pfff ene keer heftiger dan de andere.
    Nu is het eindelijk echt even over(gelukkig!!)

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik ben werkelijk geen dag ongesteld geweest met Mirena. En ik ben het netjes meteen weer geworden toen hij eruit ging, terwijl ik zulke horror verhalen had gehoord. Blijkbaar is het een goed anticonceptiemiddel voor mij. Ik haatte de pil, werd er onwijs hormonaal en kattig van, dus gelukkig ;)

5. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik had m'n zoontje mee want ik had geen oppas ;)

Ik vond het geen pijn doen, maar ik vond het niet fijn, het voelde heel raar, vooral de klem op de baarmoedermond. De huisarts zei dat het als een sterke wee kon voelen dus ik had echt zo iets van OH NEE, toen zei hij klaar, en dacht ik uh was dat alles?

Ik heb een beetje buikpijn gehad, en ben nog 3 keer ongesteld geworden (heel weinig), laatste keer was 5 weken geleden dus misschien wordt ik het nu niet meer.

Over het algemeen ben ik heel erg blij met mijn spiraaltje. Ik heb nu wel steeds pijn in mn onderbuik maar ik heb nu ook blaasontsteking, de huisarts denkt dat het daar van komt, dus ik heb nu een kuur, kijken of het overgaat.

6. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    mmm beter lezen, je bent al geweest ;)

Deel Deze Pagina