Pil tegen "overbeharing"

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Linana, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Ik zie door de bomen het bos even niet meer.
    Ik heb jaren, vanaf dat ik begon met de pil, microgynon 30 geslikt. Nooit problemen mee gehad, maar ook eigenlijk nooit naar een andere pil gekeken.

Ik heb deze pil de periode voor ik zwanger werd altijd doorgeslikt, dus een periode van ongeveer 2 jaar geen stopweek ingelast. Dat was met die pil geen probleem.

Nu zit ik rond te kijken wat ik ga doen na mijn bevalling. Graag zou ik een pil willen die wat helpt tegen "overbeharing". Niet dat ik hier enorm last van heb, maar mijn haargroei is wel redelijk snel en heb ook wel vrij veel haren op mijn armen waar ik liever van af ben (nu epileer ik ze)
    Maar toch zou ik de pil graag door willen slikken, dus dat ik geen stopweek hoef in te lassen. Dit werkte bij mij toch wat beter dan een menstruatie inlassen elke maand.

Dus wie heeft er ervaring met een pil die wel doorslikbaar is maar misschien toch iets doet tegen de haargroei?

Ik moet sowieso nog een nieuwe huisarts zoeken in mijn nieuwe woonplaats en het met hem/haar hierover hebben. Maar een beetje goed voorbereid heengaan kan geen kwaad lijkt me :D

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Je gaat geen BV geven? Want dan mag je alleen de minipil (Cerazette)

3. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    Ik had zelf de Diana pil die is voor pukkeltjes maar ik geloof ook bij "over beharing"
    Je dokter weet vast welke je nodig hebt ;)

4. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Ik slik hiervoor de diane 35.
    Duurt een maandje of twee voordat het helpt maar het helpt wel!
    (verder ga ik naar de huidtherapeut voor laserbehandeling en electrisch epileren)

5. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Misschien even wat anders, maar dat doorslikken lijkt me niet erg gezond voor je lichaam???

Deel Deze Pagina