Gisteren mirena laten plaatsen, kan draadjes niet voelen dus ook niet zelf controler

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door ikke1978, 6 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1978

ikke1978 Niet meer actief

Gisteren mirena laten plaatsen en ik was van plan om regelmatig zelf te controleren of hij nog goed zit.
    Maar nu kan ik ze niet voelen, ik kom niet eens bij mijn baarmoedermond, die ligt veel te hoog. Terwijl ik eergisteren nog ongesteld was en normaal ligt ie dan juist heel laag.
    Ik heb gelezen dat je het best kan voelen tijdens of vlak na de menstruatie, maar wat als ik nu niet meer ongesteld word, wat ook bij sommigen gebeurt, kan ik het dan nooit zelf controleren? Hoe is dat bij jullie?

2. izzy1993

izzy1993 Actief lid

19 mei 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kon in het begin wel goed de draadjes voelen,daarna bijna een jaar niet gecontroleerd nu kan ik ze amper voelen maar het kan zijn dat ze omhoog geschoven zijn oid.
    Ik heb m nu een jaar en heb een regelmatig cyclus van 28 dagen... je kan altijd over een paar dagen weer checken of als je je zorgen maakt een echo vragen. Ik ga vrijdag naar de huisarts om de mijne te laten controleren. Je kan ook altijd je huisarts/gyn bellen voor advies kijken wat die zegt

Deel Deze Pagina