ik heb weet niet meer precies wanneer denk half jaar terug me mirena laten zetten. Is goed gegaan gee last van gehad, denk 5 weken bloed verlis gehad toen gestopt. Toen gewoon 1 keer ongesteld ermee geworden netjes een week en toen over. En daarna ook weer netjes 1 week ongesteld en over. Nu ben ik voor de 3e keer ongesteld maar ben het nu al 2 weken. Het is niet veel maar wel teveel vind ik want gewoon steeds bloed op me inlegkruisje en het stopt maar niet. Kan dit kwaad? moet ik het navragen? of kan het wat anders zijn? Wat denken jullie en raden jullie aan? bedankt alvast
Het kan soms wel een jaar duren voordat je er echt wat van gaat merken. Dat helemaal niet meer ongi wordt of steeds minder... Dat het nu wat langer duurt dan "normaal" kan best wel eens voorkomen. Ik heb hem 2.5 jaar gehad, werd niet meer ongi.. Behalve dan nog 2x 3 weken... Hoop dat je hier wat mee kan. Dikke kus, Julie
me bericht was gewist had vanmorgen gewist. Maar bedankt voor je reactie. Heb even uitgerekend heb me spiraal nu ruim een half jaar, en de gyn had gezegd dat het na een half jaar goed moest zijn. Dus niet meer dagelijks bloeden. Dus denk dat ik het nog even aankijkt en anders maar even belt. Bedankt in ieder geval.