Dag allemaal, Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen na het verwijderen van de implanon. Ik heb die van mij op 4 novemberaten verwijderen. Dit was de 3e voor mij en hij heeft er 1.5 jaar ingezeten. Nadat hij eruit gehaald was 2 dagen bloeding gehad, maar was de week ervoor ongesteld. Op 5 december weer de eerste menstruatie gehad en we willen graag een kindje. Ik kan niet helemaal peilen nu Hoe lang mijn cyclus is, maar afgelopen nacht erg steken in mijn buik en vandaag licht misselijk, waarschijnlijk komt dat Door een eisprong. 1 januari kan ik testen volgens berekeningen met een vroege test. 31 dagen aangehouden als cyclus. Wat zijn jullie ervaringen na de implanon en hoe lang voor je zwanger werd?
Hoi ik heb hem 11 jaar geleden in oktober laten verwijderen na 3 jaar en was 2 mnd later zwanger , ik wil hem in jan weer laten verwijderen om voor n 4de te gaan en dan heb ik hem weer 6 jaar gehad dus hoop dat het dit keer weer zo snel gaat
Ik heb mijn 1e implanon 11 november laten verwijderen na 3.5 jaar. Ik ben 28 november ongesteld geworden en ben daarna begonnen met ovulatietesten en temperaturen om inzicht te krijgen in m'n cyclus. Ik heb op die manier vast kunnen stellen dat mijn ei 10 december is geweest. En wist dus zo dat ik een cyclus van ongeveer 27 dagen zou hebben. Maar zeker kan ik het niet zeggen. Omdat ik meteen deze 1 ronde zwanger ben . Een vriendin van mij vorig jaar mei haar 1e implanon laten verwijderen en was ook 2 weken daarna ongesteld en toen de 1e ronde zwanger. Het kan dus snel gaan. Heb je inmiddels getest of ben je ongesteld geworden?
Implanon verwijderd en toen 1 maand condooms aangezien ik vast een maand foliumzuur wilde slikken. Toen geen anticonceptie en eerste maand zwanger. Bij tweede baby ook eerste maand zwanger maar toen geen implanon daarvoor gehad.
Ik heb mijn implanon 10 november laten verwijderen. Dezelfde maand ben ik zwanger geraakt doordat ik moest overgeven en dan de pil niet meer werkte. God wist dat, maar nu op het moment ben ik 5 wk zwanger. Best snel gegaan na het verwijderen van mijn implanon. Misschien nog sneller dan het verwijderen zelf hahahaha!!
Ik heb in augustus m'n implanon laten verwijderen. Heeft anderhalf jaar gezeten. Net zoals voor het plaatsen van implanon waren m'n cyclussen tussen de 33 en 39 dagen. Ik ben 3 x ongesteld geweest en toen was het raak