Hallo, ik had een vraag hoop dat jullie hem kunnen beantwoorden. Doordat ik ongeveer 3 maanden geleden me pil was vergeten te slikken ben ik gestopt met de pil omdat hij de rest van de maand niet meer veilig was. En heb toen(2 weken later) dus sex gehad met mijn vriend. En het condoom was dus gescheurd.. Ik werdt die maand niet ongesteld en besloot een test te gaan doen. die was negatief. En er ging weer een maand voorbij en ik was nog steeds niet ongesteld.. dus ben nu al meer als 2 maanden niet ongesteld geworden. Over 11 dagen moeten ik weer ongesteld worden dus dat wordt afwachten. maar ... ik heb van de week sex gehad met mijn vriend maar onveilig.. Me buik is wel enorm gegroeid( van ongeveer 3 maanden geleden) en dat is niet van het eten. maar denk ook niet van een zwangerschap. mijn vraag was dus. kan ik zwanger zijn?. en wanneer kan ik het beste een zwangerschaps test gaan doen? Alvast bedankt! Kim
Hoi! Ik denk dat je nu wel een test kan gaan doen. Als je zwanger bent is dat wel duidelijk te zien met de test en anders zou ik ff langs de dokter gaan... Succes! xxx
hey meid ik heb hetzelfde geval met pil gestopt en (drie maand geleden) en nu heb ik men regels nog nie(vorige keer nie en nu deze week weer niks) moest ze deze week hebben maar ik voel niks. ik heb een test gedaan maar er kwam niks opstaan en pas na een dikke tien minuten kwam er een licht nega streepje maar volgens de doos mag je na vijf min daar niet meer naar kijke(uitslag) ik zou nog een test doen (wat ik ook ga doen volgende maandag) en ja het groeien van je buik is idd onrustwekkend want het is toevallig niet... doe maar een testje en anders een bloedtest bij dokter. mvg amy
Het zou inderdaad kunnen omdat je onveilige sexhebt gehad terwijlje niet aan de pil was... Wel kan heto ok zo zijn dat je gewoon nog niet vanzelf ongesteld wordt, omdat je lichaam nog moet wennen dat je de pil niet meer slikt...
zwanger tsja dat zou kunnen..... een test zou dan nu toch wel wat moeten vertellen of anders inderdaad naar de huisarts... maar je bent 3 maanden geleden gestopt met de pil (omdat je hem toch al vergeten was). Sindsdien dus helemaal niet meer geslikt? Dan kan het dus ook ontpillen zijn.... waarom al die tijd geen pil geslikt? je had toch na de vergeten pil door kunnen slikken en seks MET condoom kunnen doen voor de zekerheid... dan had je condoom als bescherming gedient en was je daarna gewoon weer beschermd door de pil. (of toch stiekem al een kinderwens?!)