Hallo dames, Ik heb vrijdag een mirena spiraaltje laten plaatsen, eigenlijk alleen een beetje buikpijn van gehad, maar sinds vanochtend straalt de buikpijn zo erg uit naar mijn rechterbovenbeen, dat het vergelijkbaar is met beenweeen! Is dit normaal of moet ik morgen even de huisarts bellen?
Ik had ook toen weeën maar dan gewoon in mijn bm...maar het kan best dat het dan ook weeën zijn alleen bij jou de benen in gaan...
Nee ik bedoel dat ik een spiraaltje heb laten plaatsen, maar dat de pijn vergelijkbaar is met weeen in de benen als je moet bevallen. En of dat er bij hoort, die pijn in je been.
Ok, Dat is ook vervelend zeg! Hoelang duurde dat ongeveer voor die pijn minder werd? Heb niet echt hele erge buikpijn ofzo, alleen echt een zeurderig gevoel, maar mn been, doet echt niet normaal pijn! word er gek van
uhmmm het duurde toch wel 2 dagen ongeveer....ja ik was toen nog nooit zwanger geweest ik werd er gek van! Wat wel hielp was in bad gaan....
Ik had ook ineens last van mijn linkerbeen (?) Het bleef bij mij af en aan komen en ik heb de Mirena daarna toch eruit gehaald na 8 maanden want ik kon er niet meer tegen....
Hoop niet dat die pijn lang blijft hoor! Heb de HA gebeld en de assistente zei dat het erbij hoorde. Vandaag geen last gehad van pijn in mn been, maar rond 23.00 u. begon de pijn weer, en nu is het weer zo erg dat ik er niet van kan slapen :x
Ik heb dit de eerste week na het plaatsen heel erg gehad maar een jaar lang is het wel afentoe langs gekomen. Succes