onveilige seks, morning after pil, zwangerschapstest negatief, niet ongesteld

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door iemand01, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iemand01

iemand01 Nieuw lid

6 mei 2008
    2
    0
    0
    hey
    op 26 april (s'morgens) onveilige sex gehad met mijn vriend
    op 28 april de morning after geslikt..
    op 3 mei een zwangerschapstest gedaan om 15h.. => negatief

maar nu nog steeds niet ongesteld, alhoewel ik dat rond de 26/27e moest zijn..

wanneer zou ik ongesteld worden met het slikken van die morning after pil? en heb ik nu nog steeds kans om eventueel zwanger te zijn?

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    je hebt die pil wel wat laat ingenomen alhoewel er op de doos staat dat het binne de 72 uur moet zijn maar toch doe je dit beter de dag zelf of ten laatste derna voor de veiligheid
    als de apothekers dicht waren kon je nog naar die van dienst gaan

het kan zijn dat je zwanger bent omdat hoe langer je wacht om die pil te nemen des te onveiliger het is..

nu het kan ook van niet hoor en dat je door de stress je ms niet krijgt

ik zou even wachten en er niet aan denken komen je regels binnen de vijf dagen niet dan denk ik dat je best nog een test doet.

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Je cyclus is nu niet meer zoals die was voor de morning after pil.
    Die zorgt er namelijk voor dat je cyclus enorm versneld.
    Heb je geen bloed verloren na je morning after pil?
    Bel anders even de huisarts om te vragen wanneer je nu ongesteld hoort te worden.

4. iemand01

iemand01 Nieuw lid

6 mei 2008
    2
    0
    0
    neen geen bloed verloren :(
    zit me wel serieus zorgen te maken..

5. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Ik heb ook een keer de morning after gehad heb hem wel direct de dag daarna ingenomen maar ik weet niet meer of me cyclus gelijk is gebleven het is reeds +/- 12 jaar geleden dat ik dat had.
    *het condoom was geknapt :s*

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je kunt later ongi worden van de morning after pil, heb ik ook eens gehad! en ik heb toevallig paar dagen terug een soortgelijke vraag gepost bij de verloskundigen, die zei dat het zelden voorkomt dat een morning after pil niet werkt!

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb ook twee keer de morning after pil geslikt (één keer de dag erna, en één keer pas na 2 dagen). Beide keren ben ik toen pas die maand erna ongesteld geworden, had dus gewoon een keer overgeslagen. Door de morning after pil wordt je hele cyclus overhoop gegooid. Dus als je zwangerschapstest negatief is, zou ik er gewoon vanuit gaan dat je niet zwanger bent en dat je gewoon ongesteld gaat worden. Sowieso kan het ook door de stress komen dat je later ongesteld wordt. Succes met het wachten, ik weet hoe vervelend het kan zijn ;).

Deel Deze Pagina