hoi dames, Ik slik nu 4 weken de minipil. 10 april had ik mijn laatste menstruatie wat maar ongeveer 3 daagjes heeft geduurd, normaal menstrueer ik wel langer. Na m'n menstruatie ben ik met de minipil gestart. 25 april, precies 2 weken na m'n menstruatie, kreeg ik een doorbraakbloeding(?) wat wel dik een week heeft geduurd en ook erg heftig. Nu had ik eigenlijk vorige week maandag m'n menstruatie verwacht. Nu is m'n cyclus sowieso nog erg in de war en ben ik telkens een week te vroeg of te laag ongesteld geworden, maar is het ook mogelijk dat je gelijk geen menstruatie meer hebt na het slikken van de minipil? 3 mei ben ik de minipil vergeten te slikken en donderdag veel te laat. Nu is het zo dat ik sinds een aantal dagen erg last van menstruatiekrampen en kokhals ik bij de meest random dingen, maar m'n testen zijn negatief. Zijn er meer dames die in de eerste periode zwangerschapsverschijnselen hadden en/of waar de menstruatie ook direct uit bleef?
Voor ik niet meer ongesteld werd ging wel wat tijd overheen. De eerste periode was ik wat vaker en heftiger ongesteld dan ik gewend was. Nu ben ik volgens mij voor het eerst dit jaar ongesteld.. Misschien de tweede keer maar het stelt niks voor. Overdag nergens last van en snachts komt er een heel klein beetje los. Ik kan het met een inlegkruisje af.