Ga ik vanmiddag kopen! Niicci: wat vervelend voor je, hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!
met een mirena heb je gewoon eisprong, alleen het komt niet binnen de zaadjes worden afgestoten. Kan 2 kanten op of zwanger (de test neigt daar eerder aan) of eisprong. zou huisarts even bellen
dat hoeft niet hoor, kans is aanwezig als je mirena heb gehad (is mij toen verteld toen ik BBZ heb gehad en 2x spiraal daarom word na BBZ een spiraal ook niet meer geadviseerd
Dankjewel Ik hoop het ook. Nu ik de foto's zie ga ik ook twijfelen. Al waren dit mijn testen laatst: 1: 7-6 avond 2: 8-6 avond 3: 9-6 ochtend 4: 9-6 avond (door flits nu lichter, maar was net als de 2e test)
Nou, de clear bleu was uitverkocht. Ik heb een DA test gedaan en die gaf negatief aan. Ik heb er 2 gekocht dus ga overmorgen nogmaals testen. Volgens mij zijn DA testen wat minder gevoelig dus of die negatieve test wat zegt weet ik niet. Haha, ik hou het spannend!
Ik denk toch een reactie op de eisprong aangezien hij nu wel duidelijk had moeten zijn. Kruidvat en Etos zijn volgens mij even gevoelig.
Vind je kv testen wel iets te lang redelijk duidelijk. Eisprong kan een licht streepje geven, maar vaak minder duidelijk dan deze en ook geen 3 dagen achter elkaar. Benieuwd naar je volgende test! Zou zelf wel kijken of ik ergens de digitale CB kan krijgen. Is die positief (zou in de avond testen en bij zulke streepjes op de kv test geeft hij vaak zwanger aan), dan toch huisarts bellen hoor!
Hoi, Ik ben pas zwanger geraakt met een koperspiraal. Ik was 3 weken overtijd de zwangerschapstesten waren allemaal negatief pas na 3 weken had ik een positief test van kruidvat. Dus ging ik naar de huisarts ik heb toen gezegd dat ik zwanger ben. Ik kon meteen en test bij de huisarts doen die was negatief. Toch maar doorverwezen voor een bloedtest en die gaf aan dat ik zwanger ben. met de echo bleek dus dat de spiraal verschoven is en dat ik daarom toch zwanger ben geraakt. inmiddels heb ik een termiinecho gehad en ze konden alleen het vruchtzakje meten daaruit blijkt dat ik nu 7 weken ben en dat er nog geen vruchtje te zien is dooierzakje wel. Ik denk zelf dat ik veel korter zwanger ben. Ik krijg een weer een echo dinsdag om te kijken of het vruchtje dan al te zien is
Jeetje dounia wat heftig! Hoe lang had jij de spiraal al? Ik heb half april controle gehad en toen zat spiraal goed! Ben je nu een beetje aan het idee gewend? Is dit je eerste zwangerschap?
Ik had mijn spiraal sinds september dit jaar het was allemaal wel even schrikken nee ik heb al 3 kinderen ik wilde eerlijk gezegt geen kinderen meer ik dacht 5 jaar veilig te zijn.
Ben benieuwd of je nu zwanger bent of niet..... Ik ben zelf na 9 jaar mirena zwanger geraakt....na 3 grote kinderen al. Mn jongste zoon is nu bijna 2.