Hallo meiden, Ik heb al een aardige tijd de mirena spiraal sinds afgelopen maart. maar sinds die tijd weet ik nooit wanneer ik ongesteld moet worden, het is dus erg onregelmatig en nu is mijn vraag hebben jullie dit ook? of is het bij jullie juist zo dat je gewoon weet wanneer je ongi moet worden en hoelang je ongi duurt? ook heb ik vaak bruine afscheiding i.p.v. helder rood bloed ( sorry niet echt smakkelijk ) ik vind dit zo vervelend.. hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven Veel liefs, Starry
Hoi Starry, Ik had dit ook heel erg. eerst een paar maal niet ongesteld, toen weer wel, maar dan enkel wat bruine 'afscheiding'. (klinkt idd niet fijn. hahaha) Dus ik herken het helemaal.
Ik heb hem augustus vorig jaar laten plaatsen. De eerste maanden werd ik wel ongesteld, maar net zo als voorheen erg onregelmatig. Toen had ik een paar maanden waarop ik amper ongesteld was, net te veel voor inlegkruisje maar te weinig voor maandverband. En sinds een paar maanden word ik niet meer ongesteld, ideaal
ik heb hem sinds oktober dus nog niet zo heel erg lang in het begin wel geloeid en later ook bruine troep, nu ix meer alleen toen ik eigenlijk ongi had moeten worden de 15de was dat had ik 1 dag last van bruine slijm (bah wat onsmakelijk!!) en nu verder nergens last van en ook mijn buikpijn is verdwenen als sneeuw voo de zon want hierom heb ik hem laten plaatsen,
Ja, dit hoort op zich bij de Mirena. Je ongesteldheid wordt minder heftig en kan zelfs helemaal wegblijven. Dus er is geen peil meer te trekken op je cyclus.
Bij mij is ook de menstruatie weggebleven met de mirena. Dat was echt ideaal. Jammer dat ik teveel last had van andere bijwerkingen. Chantal
Dit komt mij jammer genoeg ook veel te vaak voor, had alleen geen idee dat dit met de mirena te maken had..
Ik ga het nu een keer bij houden hoeland er tussen mij ongi zit deze maand maar 3dagen ongi geweest van bruin bloed ( sorry )
Werd niet meer ongie met mirena. Maar kreeg wel buikpijn op eigenlijke ei-sprong moment, en buikpijn op eigenlijke ongie-dag. Deze waren beiden regelmatig. Libido was erg ver te zoeken, helaas. En ik had zelf naarmate het jaar vorderde het gevoel dat ik een keer een doorbraak bloeding zou krijgen... Na verwijdering heel erg onregelmatig geworden....
Ik heb hem nu 2 maanden, maar ik heb helemaal geen last van een laag libido, gelukkig. Vanaf wanneer kregen jullie er last van? Ik had het overigens wel met pil, maar durf niet te zeggen of dat meer ligt aan de relatie die ik toen had.
Ik heb nu voor de tweede maal het spiraaltje. De eerste keer werd ik 1 keer per 5 a 6 weken ongesteld. Te veel voor inlegkruisje en te weinig voor een maandverband. Nu bij de 2de keer word ik echt iedere 28 dagen ongesteld. Moet ook echt een tampon gebruiken en dat zeker 1,5 week. Heb hem sinds maart. Heb nu ook veel last van buikpijn, afscheiding. Verlaagd libido is hier niets van te merken (wel heel erg met de pil). Ik moet dadelijk bij de huisarts zijn om ook hierover te praten. Word er gek van. Heb ook allemaal klachten rond de menstruatie sinds mijn 3de bevalling. Het spiraaltje zorgt er bij sommige dames voor dat ze niet meer vloeien!
Er zat nu +/- 30 dagen tussen mijn ongi... Dus dat is wel normaal. Maar deze keer was het bijna zwart...echt zo raar...
mischien oud bloed?.... ik heb nou precies een jaar de mirena, en in al die tijd ben ik 2 keer ongesteld geweest...een van de redenen waarom ik m genomen heb alleen heb ik nou erg veel last van buikkrampen pijn in mn borsten en in een keer weer last van puistjes. dus bij mij gaat de mirena er binnenkort uit...erg leuk hoor dat je niet meer ongesteld word...maar mijn gebrek aan zin in sex en de buikpijn als ik mijn hoogtepunt berijk heb ik er niet voor over!
Oud bloed lijkt me niet want ik word iedere maand ongesteld...8) Minder is het bij mij niet geworden, m'n ongesteldheid is gewoon hetzelfde als voordat ik aan de mirena begon. Maar goed over een paar maandjes gaan we hem er toch uitlaten halen want dan gaan we voor een brusje dus dat kan ik nog wel ff volhouden.