Hoi, Ik ben bevallen van een mooi jongentje maar heb al sinds 2 dagen steken onderkant voor de ingang van rechterkant (vagina) dit gaat de heledag door het voelt als zeurende steken die vlagen komen en weer verdwijnen wie heeft er ook last van gehad? Kan het een onsteking zijn of dat ik kou gevatten heb, gisteren was ik in de winkel en kreeg zo steek dat ik even niet meer kon bewegen lag bijna op de grond van de pijn maar is snel verdwenen schrok er wel beetje van.... Ik vloei nog steeds maar niet super veel ik heb pas in maart afspraak bij de gynecoloog voor controle. Groetjes, Sunshine
Heb je hechtingen toevallig? (of gehad) Dan kan het dat ook zijn,of littekenweefsel dat piekt. Of is het echt in je vagina?
Ik heb hechting maar dat zie je niet eens ik heb er helemaal geen last van gehad, dus het kan zijn dat de hechting een zeurende vlagen pijn doet. het is echt bij de richting vagina rechterkant ik voel de pijn aan de buitenkant en iets aan de binnenkant.
Ik denk dat het komt doordat het daar beneden allemaal aan het genezen is. Ik ben 3.5 week geleden bevallen en heb er ook regelmatig last van, de ene dag gaat het ook beter dan de andere en ik heb het idee dat dat ook te maken heeft met hoeveel ik doe op een dag. Als je het niet vertrouwt moet je gewoon even de verloskundige er naar laten kijken, die doen dat nog tot 6 weken na de bevalling heb ik begrepen.
Het kan een hechting zijn die niet goed oplost,piekte hier ook erg! En ik had een soort schaafwondjes/schraalheid wat heeeel zeer deed,vooral als kraamverband/inlegkruisje er langs scheurde.. ik had totaalruptuur dus was erg gehavend van onder En idd bij twijfel even na laten kijken! Ps zie je er zelf iets aan?
ik heb geen hechtingen niks, maar heb die steken ook, komt omdat alles opgerekt is en er toch wondjes zitten die moeten helen en ook door bekkeninstabiliteit voel ik deze steken helemaal onderin waar al je botten bij elkaar komen
Als je bijna op de grond lag van de pijn, zou ik toch even de vk of gyn bellen, keer extra laten controleren heeft nog nooit iemand kwaad gedaan (en wie weet is er idd wel iets een beetje gaan ontsteken, dan kun je er maar beter op tijd bij zijn).