Hallo allemaal, Vorige week maandag heb ik mijn Mirena spiraaltje laten verwijderen omdat we graag een 2de willen! Nu begon ik de woensdag erop te bloeden tot en met zondag. Het leek op een flinke ongesteldheid. Nu begon ik gister (vrijdag) weer licht te bloeden (meer bruin bloed), maar het zet zich niet echt door. Zou dit nu de echte ongesteldheid zijn?? Heeft iemand hier ervaringen mee? Het is weer spannend allemaal! Bedankt, groetjes!!
Ik laat 12 april de mirena verwijderen dus ik ben ook benieuwd naar de reacties. Hoe lang duurt het voor je normale cyclus weer op gang is?
Ik had de dag nadat ik mirena had een ontrekkingsbloeding, en de dag erna ook nog een paar druppels, maar verder niet noemenswaardig. Nu 3 weken later heb ik mijn echte menstruatie, en ja, ik vloei behoorlijk, ben dit niet meer gewend na bijna 5 jaar Mirena Maar ach, het zal wel goed zijn...
Hai, Ik heb woensdag 24 mrt mijn mirena laten verwijderen en had helemaal nergens last van ook geen bloedingen....pas zaterdag kreeg ik bruine slijmerige afscheiding en dat was de maandag er op weer voorbij. Zit nu ook te wachten wanneer ik weer mijn periode krijg. Had wel te horen gekregen dat het heftig kon zijn na een spiraaltje zeker als je periode steeds was uitgebleven.. dus succes!!
Hoi, Bedankt voor jullie reactie. De laatste 'bloeding' heeft maar 3 dagen geduurd en stelde niks voor. Dus heb nu geen idee, wanneer ik mijn eisprong heb.. Dus we wachten maar gewoon af..en klussen vrolijk verder! Groetjes!
Hoi, Ondertussen ben ik nog niet ongesteld.. Als mijn 2debloeding de echte was, zal ik het nu zon beetje moeten worden. Als ik tenminste regelmatig ben. Hebben al een test gedaan, maar helaas negatief. Afwachten weer. Hoe gaat het bij jullie? Groetjes!!
Wilde jullie even laten weten dat ik zwanger ben!! Alleen weten we niet precies hoe lang, omdat we niet weten wanneer ik de eisprong had. Aankomende vrijdag heb ik een echo om het aantal weken te bepalen, spannend! Groetjes!!
gefeliciteerd!!! Wat geweldig!!! Ik heb net gisteren getest maar was negatief. Misschien nog even wachten tot na het weekend en als ik weer niet ongesteld wordt dan maar weer ff testen... Maar denk dat er hier niks aan het handje is. Op naar de volgende maand om te klussen. Succes met de echo!!!