Hallo allemaal... Zit ff met een vraagje en maak me er eigenlijk ook best wel druk om... Ik heb op 28 December van vorig jaar mijn mirena laten verwijderen... geen prettig gevoel, en werd er ook wel ff misselijk van maar t is voor een goed doel... Ik zou de mirena in Mei van dit jaar 2 jaar hebben gehad... Hij is er dus uit nu, maar ben sinds het verwijderen nog niet ongesteld geweest... Wat betekend dat voor mijn vruchtbaarheid, en is dit normaal?? Kan ik nu wel zwanger worden? Allemaal vragen waar ik erg mee zit x
Hoi, het kan een tijdje duren hoor. Niets om je zorgen over te maken. Ikzelf had ietwat bloed na 6 weken en toen zwanger.
Oke.... Maar ik kan dus niet zwanger worden voordat ik ongesteld ben?? I know... rare vraag maar ik weet het dus echt niet Ik heb wel begrepen dat je meteen vruchtbaar bent als spiraal eruit is... Wil natuurlijk wel weten waar ik rekening mee kan houden x
Dankje Maanvrouwtje... dat was een heel duidelijk antwoord... Wordt er meteen heel blij van Hebben net maar eens even het verband eraf gehaald bij manlief... Ziet er allemaal (ahum) "goed uit..." kwam wel een beetje bloed uit een wondje maar moet zeggen dat ik me een heel horrorscenario had voorgesteld...Het is alleen nogal blauw Nu is het wachten tot de 2 weken om zijn en dan mogen we!!! Hoewel we dan nog niet weten of alles in orde is en het ook daadwerkelijk doet.... Ik hou jullie op de hoogte! x
je mag en kan gelijk zwanger worden. Was je tijdens het dragen niet weer ongesteld dan?? Ik ben het gewoon ieder maand maar heel kort 3 a 4 dagen. Dus verwacht ook als hij de 18de verwijderd wordt vrij snel ongesteld te zijn.
Ik heb in het begin wel eens last gehad van sporadisch bloedverlies... maar dat was echt heel minimaal, en ook meer roze achtig... Toen een tijdje niet en daarna wel weer even.... Maar sinds 28 januari toe ie verwijderd werd helemaal niks meer.... heel ieniemieni beetje toen ie eruit ging ja... maar dat was niks... We gaan het gewoon proberen vanaf niet komende Woensdag maar de Woensdag daarna.... voel soms wel een beetje zeurderige pijn in buik en rug... maar tot nog toe is niks echt doorgekomen.... Wat betreft de vraag over de hersteloperatie... ja het is mogelijk... de eindjes worden dan ontdaan van littekenweefsel en weer aan elkaar gezet...d.m.v een klein sneetje aan elke kant van de balzak.... een pijnlijke ingreep...(de eerste dagen niet) maar erna... wordt natuurlijk lekker blauw...en zwart Maar ik ben wel blij dat ik een mannetje heb die dat voor mij/ons overhad!!! x