Hoi Monique... Dus je hebt een gezellige avond gehad met je man! Ondanks het boedverlies, maar had jij dan niet veel meer of gewoon niets van aangetrokken? En wat is dat voor spul van lactcyd? zucht...nou een onderonsje met mn man zou ik ook wel weer eens leuk vinden! Maar de spiraal is toch meteen veilig? Groetjes Car
Gisteren was het een dag met weinig bloedverlies. Anders als andere dagen! Erg fijn. Meteen dus gebruik van gemaakt! Lactacyd is speciaal voor je intieme plekje. Je hebt hier verschillende produkten van, zoals een vaginale douche en/of schoonmaakdoekjes. Je voelt je een stuk frisser vooral als je samen met je man wilt zijn. Sterke! Groetjes, Monique
Hoi Monique... Nou dat ga ik onthouden maar vooralsnog is het hier nog een bloedbad en hoe is het bij jou nu? Was het bij jou ook zoveel? Heb het idee dat ik echt ongestels ben al meer dan een week! Groetjes Car
Na het plaatsen heeft mijn "menstruatie" ca. 3 weken geduurd en deze was heel heftig. Veel meer dan voor mijn zwangerschap. Daarna werd het minder. Ik verschoonde me wel bij elke wc beurt omdat ik het heel vies vond ruiken (ook veel meer dan normaal) Nu heb ik nog steeds last van bloedingen. Alleen dan onverwachts. Dus altijd inlegkruisjes meenemen als ik ergens heen ga. Wat mij opvalt is dat ik meer bloed als ik druk ben geweest, bijvoorbeeld veel heb gelopen of dingen heb getild.
Nou idd dat viel mij ook al op dat als ik meer beweeg ik mer bloed lijk te verliezen, vreemd! Dus jij hebt het nu nog maar af en toe wat ik begrijp? Groetjes Car
Ja gelukkig gaat het weer wat beter met de bloedingen. Bij jou komt het ook wel goed hoor. Anders moet je het gewoon bespreken bij het eerstvolgende bezoek aan de gynaecoloog.
Hoi Dames, ik heb 4 jaar geleden het Mirena spiraaltje laten plaatsen, en ik heb bijna een half jaar spotting gehad en daar was geen touw aan vast te knopen soms om de dag soms een maand niets. Maar na dat halve jaar toch volhouden (want het spiraal zou goed zitten) is van de een op de andere dag de spotting weggebleven en nooit meer terug gekomen Wel voelde ik de eerste tijd ook heel erg goed de draadjes maar dat verschilde ook van tijd tot tijd want soms leken ze zo lang dat ik ze bijna uit de vagina voelde komen en soms moest ik ze zoeken (ik controleerde wel elke maand of ze er nog waren). Mijn man heeft er nooit last van gehad. Wel als ik opgewonde raakte voelde ik duidelijjk het spiraaltje zitten (maar dit deed geen pijn). Ik ben er altijd heel erg tevreden mee geweest vond het zelfs erg zonde om hem eruit te laten halen, maar de kinderwens was toch streker dan het gemak Groetjes kelly
Hoi... Nou bij mij is het geen spotting te noemen hoor! Het is net zo heftig als een menstruatie Ik vraag me af of dat normaal is! Groetjes Car
Ik heb ook 4 weken geleden een spiraaltje laten zetten (maar geen Mirena) en ik vloei ook nog steeds. Ik baal ervan als er stekker. En nu lees ik net dat dat vloeien dus nog wel 4 maanden kan duren! Was ik er maar niet aan begonnen! Helaas mag ik de pil niet meer slikken omdat ik na de keizersnede een longembolie heb gekregen en condooms waren ook niet echt een oplossing.. (zijn al 2x kapot gegaan :x ). Ik had weinig keus dus. Nu moet ik over twee weken voor controle en daarna kunnen we eindelijk weer eens onbezorgt een "onderonsje" houden! Hebben jullie trouwens ook last van een beetje een zeurderige buikpijn sinds het plaatsen van de spiraal?
Hoi... Ik had tijdens het plaatsen nergens last van, had van tevoren wel een zetpil gekregen van de huisarts, misschien dat dat scheelt? Ook voor de rest geen buikpijn gehad alleen nog steeds bloedverlies n u al 2 weken...zucht! Weinig onderonsjes hier dus Die arme mannen moeten ook maar geduld hebben zeg! Moniqe...hoe gaat het bij jou? Groetjes Caro
Het is nou bijna 7 weken geleden en ik vloei nog steeds Ik heb vrijdag een echo gehad en hij zat goed op zijn plek en die vrouw zei tegen me dat het vloeien tot 3 maanden kan duren,bah! Ik heb ook vaak buikpijn hebben jullie dat ook? Wat ik ook heb is als ik een beetje op me buik druk niet eens hard is het heel gevoelig en een beetje pijnlijk ik voel echt dat er iets in zit zal maar zeggen hebben jullie dat ook of niet.
Heey! Ik heb ook een spiraaltje. Het plaatsen was wel pijnlijk en de week derna heb ik krom gelopen van de buikpijn. Het gaat nu weer wat minders. Ik ben misselijk en heb exact t zelfde als toen ik zwanger was. (heb een abortus gehad) Ik denk dat ik naast de mirena zwanger ben geworden... Ik heb na het plaatsen (9 februari) een aantal kleine bloedingen gehad, heel onregelmatig en duurde geen van alleen langer dan 1 dag. 3 weken geleden was ik ongesteld, maar heel licht en duurde 8 dagen... Ik heb wel t gevoel dak nu weer zwanger ben.... Groetjes, Angelique.
@Angelique van de mirena kan je tot 3 maanden bloedingen krijgen maakt niet uit hoelang het duurt. Ik heb ook weleens een dag er tussen zitten dat het bijna niks is en ik heb ook weleens dat ik pas laat in de middag weer een bloeding krijg. Van de mirena krijg je ook bijna geen ongesteldheid meer bij de ene vrouw gebeurt dat sneller als bij de ander. Mijn eerste ongesteldheid kreeg ik ongeveer 8 weken na de bevalling en ik had toen ongeveer 2 weken mijn spiraaltje,bij mij was het wel heel erg heftig maar dat komt omdat ik een kind heb gekregen,vaak is dan je 1ste ongesteldheid heel erg hevig. Ik denk zelf dat de kans heel klein is dat je zwanger bent.
Kan wel volgens de verloskundige van dit forum.... Maja een test zou duidelijkheid moeten geven.... dus ik ga in 1 van de komende dagen ff een test doen.
Ik zeg ook niet dat het niet kan maar de kans is wel klein Ik zou ook gewoon een test doen dan weet je het zeker.
Hallo, Zwanger worden, naast je spiraal... ik moet er niet aan denken. Wij hebben daarom de eerste tijd een condoom als extra gebruikt. Wel zo veilig. Inmiddels kunnen we zonder (denk ik). Ook met de bloedingen gaat het beter. Ik heb nu zoals ze het op deze site noemen nog wel last van spotting. Maar daar valt mee te leven. Mijn spiraal is geplaatst op 26 februari, dus nog geen 2 maanden. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat lopen. groetjes Monique
Hoi Vales, Dat is zonde! Hij zat toch goed? Of waren de bloedingen dan toch te erg? Gelukkig gaat het bij mij de goede kant op en kan ik binnenkort zonder menstruaties het leven door Dan zal je binnenkort wel niet meer reageren op dit onderwerp denk ik. Gaan we even over op Wessel. Hij is geboren op de 25e van december! Wij hadden die datum voor Indira ook verwacht, dit is uiteindelijk 9 januari geworden. Goed, succes met het vinden van een ander anti-conceptie middel... groetjes, Monique
Hoi Hoi... Ook bij mij is het bloeden verminderd tot wat bruinige afscheiding en dan eigenlijk alleen overdag nog Dus ik hoop dat het zo blijft en dat het uiteindelijk helemaal weg blijft! Verder moet ik volgende week terug voor contole bij de huisarts, hij zit dan alweer 4 weken. De touwtjes voel ik steeds minder en inmiddels zijn we erachter dat mn man ze helemaal niet voelt maar ik ga ze toch wat korter laten maken. Groetjes Caro
Ik heb sinds de plaatsing al krampen en pijn in mijn buik daarom heb ik hem eruit laten halen. Ik voelde hem echt heel erg zitten en vaak ook echt van die steken. Hij zat verder dus wel goed want ik heb een echo gehad maar ik had er zo'n last van dat de dokter ook zei nou dan kan je hem er beter uithalen. Ik ben vandaag ongesteld geworden dus nu ben ik nog niet van het vloeien af. Nu hij eruit is heb ik tot nu toe helemaal geen buikpijn meer dus wat ik dacht is ook zo komt echt door het spiraaltje,ik vind het ook wel zonde maarja niks aan te doen. Ik moet donderdag terug naar de dokter en dan gaan we het hebben over een ander anticonceptiemiddel,hij heeft me urine ook op ontstekingen laten nakijken en een zwangerschapstest laat hij ook doen maar ik weet toch zeker dat ik niet zwanger ben. Ik krijg daar ook donderdag de uitslag van. Ja Wessel is na 42 weken zwangerschap op de 25 december geboren. Ik ben ingeleid ik had ook na de kerst gemogen als ik dat wilde maarja mijn vriend is de 27ste jarig en ik was het zo zat want ik liep al vanaf 34 weken met voorweeén en die vrijdag de 22ste had ik al weeén maar het zette niet door en vond 1ste kerstdag wel leuk.