Wat is wijsheid ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 6ok11, 4 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dinsdag samenlevingstest gehad. Genoeg levend zaad maar kwamen amper vooruit omdat ik te weinig slijm had en troebellig. Vandaag dus weer een samenlevingstest gehad. Slijm al iets beter maar echt niet perfect, er waren zwemmende zaadjes, dus ze zei, de zaadjes kunnen er blijkbaar in overleven en sommige kwamen vooruit. Maar ze zei dit zijn de kneusjes om het zo maar te zeggen en als die in dit troebelle geheel overleven en zwemmen zijn de sterken al boven. Bm slijm was vanmorgen 6,9 en ei 20 mm . Maar vanaf dinsdag avond tot nu al 2 x gemeenschap gehad, laatste x afgelopen avond rond 23.00. Maar nu komt het, ik kom net thuis en ik denk wat voel ik, alles nat beneden, dus ik voelen en klodddddddders met helder slijm. Zullen de zaadjes van gister nu echt veilig zijn voor een eisprong ( verwacht vandaag of morgen aldus de arts ) of moeten we weer klussen ? Mijn man is een beetje uitgeput.

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik heb eerlijk gezegd geen concreet antwoord op je vraag wamt soms hoor je dat elke dag beter is en anderen zeggen weer om de dag.
    Heb je wel eens gehoord van middelen die positief zijn voor de kwaliteit van het zaad. Dus niet tegenwerken zoals normale glijmiddelen.
    Ik ben zelf heel erg droog.
    Maar nu ben ik wel nieuwsgierig want ik ben dus ook erg droog. Ik heb toevallig morgen een afspraak bij mn huisarts gemaakt hierover want ik vraag me al een tijdje af of het kwaad kan. Uit jouw verhaal maak ik op dat het negatief kan zijn voor het zwemmen van de zaadjes? Ik heb dit al eens op t forum gevraagd maar eigenlijk nooit als antwoord gekregen dat dit kwaad kon. Nu wel even geschrokken maar hopelijk hoor ik morgen meer :)

3. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Eigen onderneming in detailhandel
    Zeeland
    Ik zou voor de zekerheid vanavond en morge avond klussen ;)
    Beter alle kansen pakken :)

4. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het gaat echt om het slijm tijdens je vruchtbare dagen waar je zelf niet bij kunt . Ze hebben dat bij mij weggehaald uit de baarmoederhals met een spuitje ( en eendenbek ) . Ik zou me nog niet te veel zorgen maken als ik jou was
    Succes xx

Deel Deze Pagina