loveable hier hetzelfde probleem. Uiteindelijk is de spiraal bij poging 3 met behulp van een cameraatje (hysteroscopie) ingebracht. Ik bleek een afwijkende vorm baarmoeder te hebben en ze stootte de hele tijd tegen mijn baarmoederwand aan, wat veel pijn deed. Het was nog steeds even doorbijten, maar het ding zit. Het kan dus zeker meis, maar het kost wat meer moeite. En daarnaast zijn huisartsen ook helemaal niet bedreven in het inbrengen van die krengen. Gewoon aan de gyanecoloog overlaten. Misschien geeft je dit wat hoop, dat het nog wel kan.
Ik heb de 17e een afspraak nu bij de gynaecoloog voor een gesprek voor sterilisatie. Het aantal anticonceptiemiddelen voor mij is nu uitgedund en blijft dit nog over, dan kan mijn lichaam zich eindelijk gaan herstellen zonder invloed van die vervelende hormonen en door mijn chronische erfelijke ziekte en de vele problemen omtrend het zwanger worden hebben mij en mijn partner hiertoe doen besluiten. Ik ben nu 30 en heb een heerlijke dochter van 8 jaar, we veel plannen, binnnekort een appartementje kopen en we willen nog veel reizen.....dus we leggen er ons bij neer. Bedankt allemaal hier op het forum voor hun steun al die maanden dat ik hier was.
hoi hoi! Ik moet je zeggen dat het bij mij gelukkig reuze mee viel. het is een beetje zeurderig gevoel als het erin wordt gezet. Ik heb voor die tijd een paracetamol in genomen Groetjees Carien
Hallo, Hihi, al die pijnverhalen zijn niet echt wat je wilt horen, of wel! Nou, hier komt er weer 1: De plaatsing (3 jaar geleden) vond ik erg pijnlijk, maar dat vond ik niet het meest vervelende. Ik kreeg aansluitend enorme krampen de rest van de dag. Kon amper lopen en heb alleen op de bank gelegen. Daarna was dat over. Ik ben erg onregelmatig, vaak en lang ongesteld. De hoeveelheid is zo weinig (inlegkruisje) dat ik het toch als een verbetering ervaar met hier voor ervaar. Ik vond de plaatsing heel erg naar, weet niet of ik het weer zou doen, maar vind het super dat ik nergens meer om hoef te denken, jarenlang! Mijn huisarts raadde mij echter van te voren aan om 's avonds al Ibuprofen te nemen en 's ochtends weer. Ook om iemand mee te nemen. Een vriendin was mee en ik was hier heel blij mee, ik leunde op haar terug naar de auto en zonder haar en haar auto was het lastig geweest om thuis te komen... Elke ervaring is natuurlijk anders, een vriendin ging fluitend weer naar buiten, nergens last van.