Zwanger? Of kan ik de pil gaan slikken?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door renske1986, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renske1986

4 feb 2009
    12
    0
    0
    Hallo dames..

Ik maak mij een beetje ongerust..
    Ik moest afgelopen zondag ongesteld worden, dit is dus niet het geval geweest. Nu twee testen gedaan, de eerste was negatief, bij de tweede (van vanochtend) is er een duidelijke - te zien het andere streepje dat het plusje moet vormen is heel vaag! (clear blue)
    Ik kan me dit ook verbeelden maar ik wordt er dood nerveus van..
    Voel wel wat rommelen in mn buik, maar niet hetzelfde als tijdens mn menstruatie..
    (Ik heb trouwens best wel wat stress gehad deze maand, maar nog nooit eerder is mn menstruatie uitgebleven.)
    Morgen moet ik beginnen met de pil, kan dit wel?
    Mocht ik wel zwanger zijn is het niet gepland, maar wel welkom, ik wil niet dat dit schade aanricht.

Iemand een aanrader of heeft dit ook megemaakt? Hoor het graag!

Alvast bedankt!

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

ook al is het heel licht positief is positief zegt men.
    kun je een foto plaatsen van de test?

3. renske1986

4 feb 2009
    12
    0
    0
    Ik heb geprobeerd een foto ervan te maken, maar dat is zo onduidelijk..
    Het verticale streepje is heel vaag.
    Maar kan het zijn dat er na een paar dagen steeds meer hormonen in je urine zit ofzo zodat het steeds duidelijker wordt?

4. renske1986

4 feb 2009
    12
    0
    0
    Alvast bedankt trouwens voor je snelle antwoord!

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja dat klopt, het hcg gehalte in je urine verdubbelt om de 2 dagen (of verdrievoudigd hmm nu weet ik het even niet meer precies). Dus als je een paar dagen wacht en weer een test doet, zou hij dus duidelijker moeten zijn als je zwanger bent.

6. renske1986

4 feb 2009
    12
    0
    0
    Oke bedankt!
    Ik denk dat ik het gewoon maar af moet wachten en zaterdag nog een test ga doen.
    Best stress zo zeg! Je leest ook zoveel op internet, over mensen die na 2 weken alsnog ongesteld worden, of 4 testen doen die negatief zeggen en de 5e positief.. pfff.. Maar we komen er vast wel achter! ;) Geduld!
    Vanmiddag wel even de dokter raadplegen of ik gewoon met mn pil moet beginnen..

7. renske1986

4 feb 2009
    12
    0
    0
    Nou..
    Vandaag mn derde test gedaan.. deze bleek weer helemaal negatief.
    Ik snap er niks van. Ondertussen nog steeds niet ongesteld en heb wel "zwangerschapkwaaltjes"..
    Misselijk, hoofdpijn, pijn en jeukende borsten..
    Ik zou zo graag duidelijkheid willen! Heeft er iemand nog een toelichting hiervoor?
    Alvast bedankt!

8. desperate75

6 feb 2009
    11
    0
    0

ik leef met je ,,weet precies hoe dat voelt heb al 3 gedan en tot nu niks..maar heb sterk het gevoel dat het zo is.....nog effe wachet

9. renske1986

4 feb 2009
    12
    0
    0
    Toch wel (een klein beetje ) "fijn" om te weten dat er meerdere mensen zijn die er last van hebben..
    Het lijkt overal alijd maar zo soepeltjes te gaan, maar dat is misschien soms toch ook schijn..

Her is waardeloos die onzekerheid.. ik ga ervan uit dat het wel zo is en drink ook geen druppel alcohol..

Ook ik leef dus met jou mee ;) Thanks!

10. desperate75

6 feb 2009
    11
    0
    0

hahahahha sorry voor de schrijffouten,
    ben zo zenuwachtig heb alle site gekeken,heb elke week 4 a 5 keer gekluts.HOOP ECHT VAN HARTE dat het ga lukken

11. Samiertje

Samiertje Lid

2 feb 2009
    40
    0
    0
    Catering medewerkster
    en is er al nieuws?

12. desperate75

6 feb 2009
    11
    0
    0
    :rolleyes: :rolleyes: nee nog niks...
    thanks voor het vragen.
    ik wil zo graag dat het positief is...

13. renske1986

4 feb 2009
    12
    0
    0
    Bij mij ook nog weinig nieuws..
    Vanochtend nog maar een test van een ander merk, weer negatief! Ik ben zo ongeduldig.. die zenuwen.. pff ik weet nu niet meer waar de misselijkheid vandaan komt haha!

Misschien zenuwen om niks en is het ook echt niks?!

Ik heb nog 1 test in de la liggen.. deze blijft daar nog even liggen denk ik, morgen maar even met de dokter bellen, wellicht kan zij me nog ergens mee helpen.

Sterkte en nogmaals thanks voor jullie medeleven!

14. Samiertje

Samiertje Lid

2 feb 2009
    40
    0
    0
    Catering medewerkster
    nouw das vervelend nieuws he bale zeg!

nou hope dat er toch een positieve test uitkomt hihi

15. renske1986

4 feb 2009
    12
    0
    0
    En? Al meer nieuws bij jou desperate?

Bij mij nog steeds niet.. gister weer een test gedaan die wéér negatief is.
    Vanochtend maar een bloedtest laten doen waar ik vrijdag uitslag van krijg.
    Ik ben nu 10 dagen overtijd.. voel het in mn buik trekken aan de zijkant.. misselijkheid vooral in de avond en hoofdpijn.
    Borsten zijn ook een beetje gevoelig maar dit kan ik me natuurlijk inbeelden.

Wat denken jullie? Zal de test nog postitief worden of had dat a zo moeten zijn en is mijn lichaam gewoon een beetje raar aan het doen? :rolleyes:

Wordt gek van die onzekerheid!

16. Ben je inmiddels al wel weer begonnen met een nieuwe strip?
    Ben je de pil vergeten in je vorige strip?
    Vreemd dat je nog niet ongi bent. Het kan zijn dat je lichaam nog niet genoeg HCG aan heeft gemaakt en daardoor nog negatief test. Ik weet het ook niet.

17. renske1986

4 feb 2009
    12
    0
    0
    Nee ik ben nog niet aan aan de pil begonnen, mijn dokter zegt dat ik eerst moet zien of ik uberhoubt zwanger ben en als dit niet het geval is dan afwachten of ik gewoon ongesteld wordt volgende maand.

Vorige maand ben ik geen pil vergeten maar ik heb wel een aantal x overgegeven.
    Als dat binnen de 5 uur was dat ik mn pil had geslikt heb ik een nieuwe genomen.
    Maar dit kan natuurlijk een keer fout zijn gegaan..
    Voel het behoorlijk samentrekken in mijn liezen, herkend iemand dit?

Ik weet het ook niet.. Als de bloedtest negatief uitgeeft weet ik nog niet wat het is.. dan zal ik moeten afwachten of ik ongesteld wordt..

18. renske1986

4 feb 2009
    12
    0
    0
    Hoi meiden,

Nou mijn bloedtest was dus ook negatief.
    Ik weet nu niet wat ik moet denken. Sinds gister doen mijn tepels ook zeer en voelen zachter aan dan normaal. Ook is mijn buik vrij hard. Ik ben nu 13 dagen over tijd. Kan het hcg gehalte in mijn bloed nog steeds te laag zijn? Ik heb op de elfde dag bloed geprikt.

Kan ik er vanuit gaan dan ik inderdaad niet zwanger ben of zal ik van de week nóg een test doen?

Deel Deze Pagina