Hoi dames, Ik heb een vrij regelmatige cyclus ( altijd 33 of 34 dagen) en heb vorige maand voor het eerst ovu testen gebruikt. De testen waren toen op dag 19 en 20 positief. Rond die tijd had ik ook wat ander slijmverlies dan normaal ( vruchtbaar slijm?). Nu besloten geen testen te doen. Even niet te veel er mee bezig zijn.. echter let ik wel altijd op de verandering van mijn slijm ( sorry!). nu op dag 18 en nog geen verandering opgemerkt. Mijn vraag aan jullie is of je altijd 'ander' slijm moet hebben om zwanger te kunnen worden? Beetje vreemde vraag omschrijving, maar hopelijk weet iemand wat ik bedoel...
Vogens mij hoeft het niet zo te zijn dat je perse vruchtbaar slijm moet kunnen waarnemen. Maar wel een eisprong natuurlijk, ik herken daar aan dat mijn ei er aan komt. Misschien is het iets later? Het kan ook zo zijn dat je een keer geen eisprong hebt, maar dat hoop ik niet voor je. Ik zou gewoon om de dag blijven klussen. Misschien is het zo weinig dat je het niet uitwendig hebt opgemerkt, echt in je buik kijken kan je natuurlijk niet. Zou ik wel willen soms
Bedankt voor je reactie.. Hoop inderdaad dat ik wel gewoon een eisprong gehad heb.. Of hij moet nog komen. Maar dan zou het wel erg laat zijn. Nou ja, we wachten gewoon maar weer af!! groetjes
Ik had ook nooit vruchtbaar slijm en dat maakte me altijd erg onzeker. Tot ik het een keer opmerkte tijdens een inseminatie (IUI). Nou, zei de verpleegkundige, van binnen ziet is er meer dan voldoende vruchtbaar slijm te zien. Geen zorgen maken hierover dus! Dus ook aan jou: ookal zie je het niet aan de buitenkant... dat wil niet zeggen dat het er niet is!!! Succes!
hoi Merah Bedankt voor je reactie! Jouw verhaal stelt me wel weer gerust.. Ik heb besloten het verder voor deze maand maar los te laten. Aangezien het ook nog kerst en oud en nieuw is, wordt het waarschijnlijk toch niet zo veel.. heerlijk wijntjes drinken en veel eten hahaha! groetjes