Mischien een rare vraag, maar ik ben sinds gisteren ( 6 weken geleden gestopt met de pil en toen daarna meteen ontrekkingsbloeding gehad) weer ongesteld geworden.. Gelukkig maar! maar het doet wel 3 x zoveel pijn als anders? Is dat normaal? omdat je lichaam nog steeds aan het wennen is zonder de pil ofzo? Ik hoor graag hoe andere mensen dat ervaren hebben!
Je hebt nu een echte menstruatie,omdat er nu echt een eitje is gesprongen. Dat gebeurde niet toen je de pil slikte. Echte menstruaties kunnen (veel) pijnlijker zijn, daar ben ik helaas zelf ook achter na het stoppen met de pil
oke bedankt!! dan weet ik dat in elk geval kan ik daar vast rekening mee houden haha! wat een buikpijn zeg phoee! maar goed! maakt niet uit! We hebben het er voor over!
Bij mij was dat ook het geval. Ik kreeg me normale zware menstruatie met veel pijn enz. Geen pretje inderdaad maar ik had t ervoor over.
Had ik ook, normaal nooit last van 'ongesteldheids trekjes' nu wel, opgeblazen gevoel en meer buikpijn. Niet heel gek dat je daar last van hebt denk