Hallo dames, Ik zou graag jullie reactie ontvangen op het ''onderwerp'' . Ik heb vrijdag 12 september mijn laatste pil ingenomen. Dat is nu dus nog maar 2 weken geleden, maar sinds afgelopen maandag (22 september) heb ik met sporten een raar gevoel. Afgelopen maandag werd ik enorm duizelig tijdens het sporten en afgelopen vrijdag na het hardlopen voelde ik mij ook licht in het hoofd. Afgelopen vrijdag en gisterochtend heb ik hardgelopen, maar dat gaat wel zo moeizaam. Ik loop eigenlijk altijd met redelijk gemak 11 km per uur, maar nu ben ik echt niet vooruit te branden. Maar ik kan ook echt niet sneller, want mijn hartslag zit aan de max (ik loop altijd met hartslagmeter). Ik vind dit wel zo raar. Kan dit echt komen door ''ontpillen''? De symptomen zijn dus: - kortademigheid - hoge hartslag, maar veel trager lopen dan ''normaal'' - het gevoel hebben dat de conditie enorm is gekelderd binnen twee weken - duizelig Heeft iemand hier ervaring mee? Ik lees graag jullie reacties. Alvast bedankt.
Ik heb echt geen enkel symptoom ervaren toen ik een tijdje de pil niet heb geslikt. Vraag me eerder af of je wel goed eet
Voor mijn gevoel eet ik wel voldoende en eet ik nu ook niet minder dan voorheen. Dus daarom vind ik het ook zo raar.