au! cerazette en pijnlijke borsten???

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Nurse89, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

#1 Nurse89, 22 jan 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2015
    Hoi dames,

Ik ben vorige week gestart met cerazette vanwege borstvoeding. Maar sjee, sinds deze week heb ik bij t geven van de voeding regelmatig pijn. Ons meisje is 6 weken nuen de bv is altijd goed gegaan, nooit klachten gehad...maar ineens heb ik dus gevoelige borsten. Kan dat door cerazette komen? Ik vond t niet on de bijsluiter maar misschien heeft nog iemand die ervaring.

Gr

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Is het geen spruw? Misschien dat je dat ook even kunt checken?

3. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Hmm nee...dacht ik inderdaad ook al aan maar dat kan t niet zijn, zo vreemd. Misschien toch nog hormonen zwangerschapshormonen??

4. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Cerazette slikte ik juist omdat ik borstpijnen kreeg van oestrogeen bevattende pillen.

5. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Hmm...dan zal t toch iets anders zijn. Vind t zo raar, heb t al de hele week. En ben de week ervoor begonnen met slikken van cerazettepil. Kan ook nergens terugvinden wanneer eventuele bijwerkingen zouden moeten beginnen.

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik slik ook cerazette, onze dochter is nu 1,5 en heeft 3 maanden borstvoeding gehad. Ik had geen last tijdens die periode. Daarna wel gevoelig en regelmatig steken. In bijsluiter staat trouwens wel dat je gevoelige borsten kunt krijgen hoor.

7. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie!! Sinds ik die pil slik voel ik me toch maar raar...twijfel of ik ermee door moet gaan of niet. Heb ook steeds het gevoel alsof ik moet overgeven, maar er komt niks. Maar vd andere kant vind ik het wel fijn zo`n lichte pil. Ooit hoop ik een tweede kindje krijgen dus t spiraaltje zie ik niet zitten.

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    door de cerazette kreeg ik zelfs melk (paar druppels die ik eruit kon knijpen) heb toen organon gebeld en was eigenlijk niet zo bekend. toen ik stopte ging het ook over. toen ik later weer begon geen last gehad

9. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Hmmm vreemd... kgeef sowieso bv dus ik lek altijd wel melk

Deel Deze Pagina