Nadat we met de pil zijn gestopt zijn we 3 maanden verder. Niet bewust zwanger te raken maar we willen het wel. Normaal ik in ongesteld moet worden krijg ik snachts hevige buikpijn en dan smorgens dan ben ik ongesteld. Voorgaande maanden ook gehad. Maar deze maand is sowieso al raar. Al vanaf de dag van mijn eisprong ( vermoedelijk) heb ik menstuatiepijn. ( niet zo hevig als altijd natuurlijk want dat is niet uit te houden) nu ben ik ondertussen al 5 dagen over tijd en de zeurende pijn blijf maar aanhouden. Afgelopen woensdag NOD.. Tot die dag een paar testen er tegen aan gegooid ( waren overigens wel allemaal over de datum) maar daarna niet meer. Gisteren een heel klein beetje roze bloedverlies maar meer niet te zien. Arrrgh wat moet ik nu???? Toch maar weer naar de kruidvat rijden voor een test? Ik wordt hier een beetje onzeker van.. Ik zat al te denken straks zit het niet goed ofzo en is en bbz... Maar ja dan heb je toch heel andere klachten?? Wie heeft dit ook gehad? Ruim 2 weken menstruatiepijn. 5 dagen na NOD licht bloedverlies (roze) Testen negatief ( over de datum ) Hoofdpijn Vreemde smaak steeds met eten
ik heb ook rondes gehad waarbij ik 2 weken lang dat ongesteldheidsgevoel heb gehad en ook telkens effectief ongesteld ben geworden. Ik denk dat je lichaam nog aan het ontpillen is als je testen negatief zijn en blijven.
Ik ben een test gaan halen! Omo wit!!! Dus idd ontpillen. Ik baal wel zit ondertussen al op dag 36 😧😧