Mirena spiraal

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Yuia, 23 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yuia

Yuia Lid

11 jun 2014
    75
    0
    0
    Ik heb in mei een zoontje gekregen. En in juli een mirena spiraal laten zetten. Nu heb ik vanaf september zulke nare gedachten dat ik alleen maar over de dood kan denken dat ik er bang voor ben om dood te gaan. Dat ik dan nooit meer terug kom. En alles gewoon door gaat. En ik nooit meer terug kom. Ik word er zo bang en verdrietig van. Ik weet niet wat ik hiermee aan moet. Hebben jullie tips?

2. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Ik zou het even bespreken met de huisarts. Denk persoonlijk niet dat het verband houdt met je spiraaltje, mss meer het besef van je grote verantwoordelijkheid nu?

3. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik zou er inderdaad ook even met iemand over gaan praten. Het zou nog kunnen komen door de hormonale schommelingen van het ontzwangeren, of misschien heeft het inderdaad te maken met de veranderde leven en de daarbij behorende grote verantwoordelijkheid...Niet in je eentje mee blijven zitten in elk geval!

4. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik heb ook erg last gehad van depressieve gedachten na de plaatsing van mijn mirena na de geboorte van mijn dochter. Ik heb hem in oktober laten verwijderen en sindsdien voel ik me veel rustiger in mijn hoofd. Ik had overigens nog veel meer bijwerkingen dus ik ben super blij dat hun eruit is!

5. Yuia

Yuia Lid

11 jun 2014
    75
    0
    0
    Ik ga morgen ook even de huisarts bellen voor een afspraak. Wat voor klachten had jij nog meer mootje1982?

Deel Deze Pagina